![]() |
Ben net thuis, post de fotos morgen wel even.
Was eindelijk weer een keer mooi weer. |
Leuke avond gehad! En inderdaad mooi weer :)
|
Hier mij fotos, Street legal nights drachten
|
Kreeg de 2332 net niet op tijd klaar dus dan de parking maar op :cool: :tongue: :D
|
Paar fotootjes, heb er wel meer, maar zijn niet allemaal mooi scherp.
Ennuh, Beetlefreakje, breng je die batterijen binnenkort ff?:D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooie fotos benji, heb je er meer ???
|
Heb wel meer, maar weinig mooie van de baan. Kreeg ik er niet super scherp op, moet nog veel, heel veel aan de camera wennen :) Welke wou je graag zien?
|
Quote:
Een paar van vw. |
Seht sehr gut aus Bensie!! :woowoo:
|
Hier nog een paar:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mooie fotos hoor, zien er super uit.
|
More spam!! :postpics:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En er staat nog meer op: http://album.zoom.nl/user/lennartdi...Night+Drachten/ :cheers: |
|
mooie foto's!
|
echt fantastische foto's..
dit is de mooiste van paultje.. ![]() |
Jup.. dat was een mooi moment. Ik had de foto genomen en komt ie bij ons staan.. en ik zeg tegen hem; je staat er mooi op hoor! Hij; huh? Ik heb nog helemaal niet gereden! Ik; weet ik! :D
|
had paul net al aan de foon..ff de foto doorgestuurd..
|
Oké dan.. ik had ze ook al door gestuurd ;)
|
![]() ik moet zeggen dat dit een van de beste foto's is die ook heb gezien.. complimenten.. wil wel eens een keertje in de leerschool bij onze lange betreft foto's |
Quote:
Whaha, die staat er inderdaad mooi op! :D @ Benji: Zekers! Helemaal vergeten. Mooie foto's btw, kun je die van de kever in grootformaat mailen?? @ Lennart: Eigenlijk hetzelfde als hierboven :redface: Superfotos!! :eek: Kun je die van mijn kever ook ff mailen in grootformaat?? Thnx alvast :) |
All times are GMT +1. The time now is 05:28. |