![]() |
Photoshop-opdracht, wie helpt deze digibeet, please?
Hallo mensen!
Zoals gezegd; ik ben een computer-leek/ digibeet/ micro-analfabeet.... Dus ik kan NIET photoshoppen!! Wie kan dat wel, voor mij doen??? De bedoeling is: Déze voorbumper-spoiler van Zender VWA... ![]() ...op mijn Vento "monteren": ![]() ...en dan ook nog de kleur effies aanpassen, natuurlijk! Het lijkt mij een apparte combinatie, maar wil het eerst eens in het "echt" zien! Vooral de ronde knipper-lichtjes vind ik erg cool! Ik heb een foto van mijn Vento, recht van voren, genomen, maar het lijkt nèt, alsof dit met een groothoeklens is gedaan :eek: ... Hij is dan ook niet gelijk-vormig aan de Golf op de Zender-foto... Misschien is het dan ook het beste, om "gewoon" de Golf III op de Zender-foto te voorzien van Vento-koplampen en daarna het geheel in mijn kleur, "brilliant-schwartz", te "verven"?... (zei de "kenner" ;) ...) ...ach, doe maar, wat je zelf het beste lijkt!!! (de "BAD-LOOK" mag blijven...) Bedankt alvast, wizz-kidzz!!! Groeten van René type twee |
Nee, ik weiger het te sjoppen... :D
Gewoon netjes die originele bumper houden! Veeel mooier dan die euhh ..//??!!?? ach laat ook maar :chair: :D |
Kevin20v heeft groot gelijk, maar, over meningen valt (weeral niet te twisten) ;)
|
Pcies, ik zal ook niemand veroordelen of een mening opdringen maar ik blijf bij mijn standpunt dat ik dat niet ga sjoppen, is slecht voor m'n windows installatie :D
|
vet!
ik zou hem trouwens gewoon oranje laten....kbedoel....die jongens met hun civicjes rijden toch ook altijd met zulke bumpers maar dan in het wit? ben je `n keer apart :) |
deze vindk mooier! de bad- en sportieve look extra in de verf gezet!
Veel plezier ermee :hug: ![]() |
Quote:
ja super!! ik had hem meteen besteld! alleen zou ik die volksforum sticker vervangen door autostyle of vwforum.. ;) |
bedankt zover, maar nog niet tevreden...
tja....
Bedankt allemaal! Ik weet ondertussen wel, dat jullie niet houden van de Fast and the Furious-style! Is er toch iemand, die de Zender-Golf zwart kan maken en voorzien van Vento-koplampen? Zoals verwacht (zie eerste post) klopt het niet helemaal, qua perspectief, zoals deNB3rt hem heeft geshopt... Meer vraag ik niet... Dank u wel! |
All times are GMT +1. The time now is 01:36. |