![]() |
Das Drag Day #4, Bitburg Germany
Richard en ik zijn zaterdag even wezen kijken op DDD#4 in Bitburg.
![]() We hebben ons prima vermaakt en weer heel veel gezien! De weersvoorspellingen leken wat minden, maar op 1 regenbui van een klein half uurtje na was het super en werdt er natuurlijk gewoon gesprint! :D Ik heb weer bijna 230 foto's geupload op mijn website www.AirMighty.com dus geniet ervan! Een klein voorproefje... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ...de rest staat op www.AirMighty.com ...enjoy!! |
mooie foto's en een heleboel.
|
Dikke wagens daar zeg! :D ;)
![]() Mooie foto's Niels! De mijne komen ook vanavond nog online! |
Quote:
:puke: :giggle: |
![]() je tweelingbroer was er ook |
vandaag ook geweest!super daar hoor..
zal foto's zo uploaden..eerst ff bakkie koffie.. |
Was wel kicken zo te zien
|
Was erg gaaf!! Relaxed weekend! Weer zat gelukkig ook mee, zaterdag een buitje van een klein halfuurtje, baan droogrijden en het racen ging gewoon weer door! Daarna tot vandaag 13:00 mooi weer gehad... weer regen. Zijn toen naar huis gegaan!
|
Ze staan online!
Zaterdag, op de terugweg van onze vakantie, ook ff langs geweest in Bitburg..... Erg toffe meeting met bizar dikke wagens... Hier een voorproefje, de rest op www.keverpech.nl !!!! :woowoo: |
![]() zal morgen nog een paar uploaden.. :) |
Das Drag Day #4 - Bitburg 12-13 Augustus 2006
80 'Big size'-foto's en 3 bugland-wallpapers online :!: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Foto's online op www.bugland.be En geloof me.. IT WAS GREAT :!: |
Bittburg was super.
Met name de Ferrari die weggereden werd door een kevertje. 10,4 sec is niet echt slecht. |
Quote:
:D dat dacht ik in eerste instantie ook maar, is niet, lijkt veel op... ![]() |
mijn 118 foto's in mijn album gezet.
|
Weer wat gemist zo te zien ..
Titel aangepast |
Hier dan ook mijn bijdrage van een dagje Bitburg.
Was voor mij de 1ste keer en zeker de moeite waard! ![]() ![]() ![]() ![]() Rest van de 85 foto's staan op mijn vernieuwde site www.restolooker.nl |
Ik ben ook geweest voor het eerst dit jaar en 1 ding is zeker, ik ben er volgend jaar weer bij!!!!!!! Wat een verschikkelijk vette meeting zeg, echt heel gaaf.
|
Oei, dat ziet er allemaal weer ZEER goed uit! Jeewee ook al gespot op de foto's van KP.
Helaas moest ik het feessie zelf missen :( |
All times are GMT +1. The time now is 00:33. |