![]() |
golf 1 en golf 2 diverse onderdelen
golf 1 en golf 2 diverse onderdelen
GOLF 1: achter stabilisator alu tussen de veerpoten 10,- weer in de bingo GOLF 2: extreme norskieker voor aan de motorkap 15,- ![]() GOLF 1 : ouwe school stuurtje 15,- ![]() GOLF 1 : nog een stuurtje 10,- ![]() GOLF 1 : en nog een stuurtje 10,- VERKOCHT ![]() GOLF 1 : rooster voor in de voorkant van de neus (winterplaat voor gti) 10,- ![]() GOLF 1 : skai lederen hoofdsteunen GTI 1tje heeft de rits los (weet moeders wel wat op?) 25,- ![]() GOLF 1 : groen getinte zijruiten GTI met rubbers (geen klapruit maar zal vast 1 keer kunnen klappen) 40,- ![]() UNIVERSEEL : ROEST VRIJ STALEN wieldoppen voor 14 inch stalen velgen zitten metalen klemmen op ze grijpen goed vast ,zaten op de daily golf 1 .randen absoluut krasvrij geen stoeprandschade ,ideaal om te polijsten om ze nog verder te laten glimmen maar ze glimmen al behoorlijk . 75,- VERKOCHT ![]() ![]() GOLF 1 EN 2 : rijtje van boven naar beneden: oranje G60 knippers in gebr staat org 10,- witte G60 knippers in nieuwstaat verkocht. oranje G60 knippers in nieuw staat org 15,- witte knippers in nieuwstaat verkocht 1 losse witte knipper nieuwstaat verkocht allen compleet met behuizing. ![]() GOLF 1 : K&N inlegfilter GTI 1600 en GTI 1800 25,- VERKOCHT ![]() GOLF 1 : gloedje nieuwe distributiekap voor 1600 en 1800 motoren ideaalom te spuiten of verchromen 25,- ![]() GOLF 2 : kilometer en mijlen teller uit amerikaanse golf 30,- ![]() UNIVERSEEL : Jamex sportstuur 32 cm kunstleder maar zeer netjes carbonlook claxonring naafgaten is het zelfde als momo 35,- ![]() bij interesse p.b ff groeten Alvin |
GOLF 2 : kilometer en mijlen teller uit amerikaanse golf 30,-
voor welke motor type is die? |
Quote:
is voor een 1800 8 klepper in een pf motor als ik mij niet vergis. |
Past die stabi golf 1 achter ook op een cabrio?
|
up !!!!
|
ik wil die nors kieker wel hebben jong.
K...W.... |
Quote:
ja past , komt tussen de wielbakken in. |
en een upje.
|
Die ruitjes zijn die kras en kenteken vrij?
Rene (tiefleger) |
ruiten moet ik ff kijken, weet ik zo niet ofze krasvrij zijn. in ieder geval wel kenteken vrij.
|
schop omhoog, mooi bod voor de laatste dingen.
|
[QUOTE=pirelli]ruiten moet ik ff kijken, weet ik zo niet ofze krasvrij zijn.
En heb je al gekeken?? :D :D :D Rene (tiefleger) |
gaat ie morgen ff doen moest ik zeggen.
|
schop omhoog de laatste onderdelen.
|
Kan je voor mij opmeten wat de diameter van dit stuur is?
![]() |
Hi, toevallig geen naafkapjes Sebring velgen??
Ik hoor het wel, Alvast bedankt |
jurgen ga ik binnenkort ff doen voor je,
mdo sorry heb ik niet |
All times are GMT +1. The time now is 13:11. |