![]() |
swallowtail 5 deurs 1975
hallo
ik heb mij dus een swallow gekocht van 1975 eerste zicht was de wagen nog redelijk goed, maar bij nadere inspectie bleek dit toch niet zo hierna de stukken die rot waren - L en R dorpel - R wielkas achter - R vloer - R ophangings bevestiging achteraan - L en R hoek in het achterpaneel - R binnenscherm - Aanhechting voorplaat aan chassisbalken Dit is echter allemaal al terug opgelast. Op de foto zie je de staat van vorige week Nieuwe foto's post ik straks wel. Alles wordt nog wel vertind en daarna strak gezet. Daarna epoxy erover en dan spuiten grtz Kelt |
grtz
Kelt |
:eek: dat laswerk! Vind je dat niet zonde dat die originele kitnaad er nu niet meer inzit?? Of is het overgezet?
Verder mooi laag! :cool: |
Halve auto is ongeveer nieuw weer dus :D
|
Quote:
hoi is overgezet, maar de kitnaad wordt er terug ingebracht na het vertinnen grtz Kelt |
Ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit komt te zien!
Belooft veel goeds dit! |
leuk bak-en braadwerk!
|
ja idd, zoals op cleaned gezegd door iemand, hoop dat je dit laswerk nog ooit netjes krijgt!
|
:eek: O M G :eek:
|
Quote:
Wat scheelt er??? |
Vwbullit heeft last van het Novemberweer :D
|
tjonge jonge. Dit is toch geen opknappen meer. Moet je het bliik eens zien rechtsachter. Compleet vervormd en gedeukt. :eek:
Erg slordig gedaan dit. Zonde. inderdaad bak en braadwerk. Plaat werk is overgezet dus over een paar jaar kun je weer. :rock: |
Wel een gaaf stuur!
|
Dat laswerk is inderdaad bagger, een plaat erover is zo weer verrot.
Jammer van zo'n golf. |
Ik wacht nog even met mijn mening te geven.
Maar ik ben wel zeer benieuwd naar het eind resultaat. Het is natuurlijk wel een zeer mooie Golf uit 75 en dan nog een 5 deurs ook. :eek: Ik hoop dat hij nog lang mag gaan rijden, nu je toch bezig ben zou ik hem gelijk maar grondig en netjes aan pakken. ;) En neem de tijd voor zo een project, als je hier een beetje in de topics rond neust zie je dat vele aan zo iets toch een kleine 2 a 3 jaar aan bezig zijn. Groetjes Patrick. |
Quote:
al het rot is wel volledig wegegslepen eerst he Daarna is de nieuwe plaat op het gezonde stuk gelast. Dit wordt later aangewerkt en vertind. Volledig strak gezet Eprimer eover en dan zien we wel he. Maar ja zoals reeds eerder gezegd, de opmerkingen zullen wel positief bedoeld zijn zeker :) :cool: . Laat ons dan gewoon het eindresultaat afwachten he :cool: . grtz Kelt |
Dit allemaal is eigenlijk de reden waarom dat ik me geen Golf 1 met kleine achterlichten zal kopen. Golf´s tot en met modeljaar`80 zijn natuurlijk specialer dan die met brede achterlichten, zeker die met de kleine chroombumpers, en al helemaal natuurlijk die zoals deze, de "swallowtails" dus. Maar het risico daarvan is me te groot, ik kan zelf niks, daarom bij mij alleen de Golf´s 1 met brede achterlichten.
Hopenlijk weet jij iets van jou swallowtail te maken, weer in oude glorie terug te brengen, succes ermee! |
Quote:
Kaal plaatstaal opelkaar gaat van binnenuit rotten. Ook al heb je het behandeld. Het begint te zweten. Het beste was geweest om de het complete achterkantje eruit te halen en de nieuwe op de rand hechten . Maar goed,eerste paar jaar heb je een leuk autootje totdat hij ineens aan de achterkant zwaarder wordt van de roestbulten en wratten die er doorheen komen. |
Zijn de dorpels en de wielranden ook allemaal overgezet dan? Niet vervelend bedoelt hoor, maar dan heb je niet een swallowtail gered, maar vermoord! :redface:
Ik zou het nog herstellen nu het nog kan, hier ga je gegarandeerd erg veel spijt van krijgen, dat geef ik je op een briefje! |
dit is geen opknappen maar vernagelen van zon mooie auto
|
All times are GMT +1. The time now is 05:18. |