![]() |
Vette kever!!! :D
Gisteren naar Vudel vol gas geweest, zie ook www.vudelvolgas.nl
Best wel wat leuke dingen gezien, zoals deze dus: ¨ ![]() ![]() Nieuw merk banden trouwens??? :D ![]() |
:eek: dat is geen kever meer maar een tor
|
Dikke tor idd :D en die banden-tekst: Diklop :rock:
|
grappig ding,
ik had het terrein zien liggen, ik kwam er langs toen ik weg was naar tractorpulling in bakel. |
Huisgenoot van mij heeft er nog opgetreden (Memphis Maniacs "de toetsenman" ) hoorde straks dat het idd erg geslaagd was
|
Frits van Eerd. Eigenaar van alle jumbo's komt hier uit Heeswijk. Van hem is dat terein waar het georganiseerd werd en bijna alle raceauto's waarin werd gereden (waaronder de F1 auto, ik geloof dat hij er zelf ook in reed) zijn van hem. Hij vertelde dat het de bedoeling is om er net zoiets van te maken als de Zwarte cross van Jovink. Zou natuurlijk mooi zijn hier in brabant onze eigen zwarte cross!!!!
|
Deze auto stond ook op de Zwarte Cross. Was leuk om te zien!
|
Ik heb hem ook gezien op de zwarte cross.
Er zit bij de meeste deelnemers die mee doen aan de specials toch een enorm creatieve brein. Hoe bedenk je het nou om een gigantische Herbie te gaan bouwen! In een woord geweldig. Maar er zijn wel meer creatievelingen op de zwarte cross, wat dacht je van de auto wip wap? Het komt haast niet vooruit maar alleen al het idee.... |
Wil straks ook diklop banden.
|
Quote:
De twee F1- auto's die er rondreden waren inderdaad van hem zelf :eek: !! Een oude Ferrari (no. 27, Jean Alesi) en een Tyrell (de oude van Jos Verstappen & Mika Salo). Die Ferrari is trouwens aankomende zondag te zien bij RTL Motorsport. Die mannen kwamen de "Y-man" filmen... vanaf een R1 naar een Ferrari. Best hip!! |
Quote:
Hij weet van de gekkigheid niet wat hij moet doen met zijn geld. Hij heeft van zijn tuin een park laten maken. Daar ligt een vijver in die op zijn diepst 13 meter is. En op de bodem liggen twee speedboten. Wat doet hij namelijk op zijn vrije zondagmiddag als hij niet aan het rallyrijden is. Dan pakt hij een gloednieuwe speedboot zet hem vol in zijn achteruit als hij op topsneldheid is zet hij hem in 1 ruk in zijn vooruit waardoor de voorkant omhoog komt en de achterkant vol met water stroomt. Hierdoor zinkt de boot. Meestal trekt hij ze eruit met een grote trekker. Maar die twee krijgt hij dus niet meer van de bodem af. :chair: Ook schijnt hij 2 loodsen te hebben waar 5 monteurs 40 uur per week (spectaculaire en peperdure veelal italiaanse) klassiekers en ook oude vrachtwagens worden opgeknapt (elke auto heeft hij 2 of 3 keer zodat er nooit een tekort is aan onderdelen om er 1 concours winner uit te maken). En jawel hoor hij bezit ook nog eens een ferrari ENZO vanaf het begin dat ze uit waren oftewel hij heeft ook een F50 en een 550 maranello anders kwam je al niet in aanmerking voor de ENZO. Dit is geen roddel/onzin een goede vriend van mij is zijn buurjongen en die komt daar vaak (als het mooi weer is) zwemmen op het privé strand aan dat meer/die vijver en heeft er mee vissen opgezet want dat doen ze daar vaak samen op karpers vissen. En die trekker waarmee ze de boten uit het water trekken is van hun. |
All times are GMT +1. The time now is 19:00. |