![]() |
G60 voorlijsten passen die ook aan de achterkant ?
Wie heeft hier ervaring mee ? Past het ?
Zo ja veel aanpassing voor nodig ? Bedankt |
ik denk het niet......als i het zo ff snel bekijk. Hoezo wil je dat weten dan?
|
Quote:
Gokje, hij wil ze op het dak plakken :D |
Schelemansch.....echt? Gezien de voorste veel breder zijn (en nog andere kleine punten) dacht ik dat het niet zou kunnen.....
|
het is in ieder geval niet mooi lijkt me..;)
|
ik zal zondag een setje voor voor meenemen Niels, dan passen we ff
|
Quote:
Whaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha, ik zat er op te wachte :) Zie je zondag ED |
is goed MARCO....lullo..maarre je komt zondag dus wel? BOELER!
|
Weet iemand ook waar ik voor een leuk prijsje nog van die G60 wielkuipen kan krijgen? (Alleen de voorste 2)
|
http://www.marktplaats.nl/markt/aut...ek=g60&oudei=60
Graag gedaan, hij heeft er ook nog dorpels bij moet je even op alle advertenties klikken. |
de voorste wielkastlijsten lopen toch verder door dan de achterste...dus dan krijg je vandat uitstekend plastic (vies word plastic) achter je achterwiel:D
|
Als dat past moet je het ff laten weten Niels, dat lijkt me wel errug gaaf staan!!!
|
Ja die had ik ook al gevonden :D Maar ik rij niet heel nederland op en af voor 2 stukkies plastic !! Weet iemand misschien ook nog iets in de buurt?
En de achtersten zijn toch hetzelfde als die van de standaard wielkuipen? |
Quote:
Ik kan natuurlijk niet ruiken waar je vandaan komt ;) |
Misschien als hij een week niet douched en jij nog eens goed ruikt....... :D
|
:) :) :)
|
Quote:
achterste g60 lijsten zijn anders dan normale lijsten |
En waar zit hem dat verschil dan in? Grapjassen :D
|
volgens mij kun je ze bij Schaap en Bron wel nieuw halen.... gok ik hoor....
verschil is toch dat de GTI-lijsten een bredere zijlijst hebben, dus dat de aansluiting een smallere is als die van de GTI-lijsten? (ofzo...) En ze lopen verder door aan de voorkant zodat ze aanzluiten op de..... G60 voorlip... :D maar zoals altijd even verstandig laat ik het denken wel aan anderen over... dus... waar zit het verschil in? |
Bij mijn weten zit het verschil alleen in de voorste 2! Mijn 'standaard' GTI-lijsten lopen ook extra lang door naar voren, zodat ze ook al aansluiten op de dikke lip! Dit is dus niet bijzonder voor de G60-lijsten. Maar zit er ook verschil in de achterste 2? De een zegt van wel, de ander niet!!
|
All times are GMT +1. The time now is 23:05. |