![]() |
Welke kleur???
Mark heeft zich een Golf type 1 uit 1978 met chrome bumpers aangeschaft.
Er zit wat werk aan, hij is keihard maar de lak verdient nogal wat aandacht. Hij heeft inmiddels al een set ats classics gescoord, en natuurlijk gaat hij nog plat. Nu zijn er wat idee-en over de kleur, en hier willen we graag jullie mening over. Even voor het idee, een foto: De kap wordt mat zwart. Nu de rest van de auto.....??? mat (leger) Groen? origineel geel? Menie rood? |
Zal iig voor een matte kleur gaan...
Mat groen (legergroen) vink nie zo origineel... Denk dat een lichte matte kleur wel mooi zou staan (mat-geel ;)) |
Quote:
Voordeel van legergroen.... daar hebben we nog een bus of 5 van staan.... :rolleyes: |
Quote:
Is de keus gauw gemaakt ;) :D Snap alleen niet waarom de kap zwart moet... |
Mat beige....mat licht geel/groen...
|
zonde zou hem mooi origineel maken maaar ieder zn eigen in ieder geval suces ermee
|
Neem aan dat dit een low budget car wordt ;)
|
Iemand een foto van een leger groene Golf type 1 ??
|
Jetta ook goed?
Weet niet zo 1 2 3 een legergroene golf op het net te staan... Ze zijne er wel! ![]() ![]() Alsk de Golf tegenkom zet ik m hier wel neer ;) |
Orgineel Geel is een kleur die niet echt veel voor komt
|
Zou hem mooi weer hoogglans geel doen. Je bent binnen de scene de zoveelste die hem matrolt, samen met allerlei jochies die het ooit eens hebben gezien en het kunstje hebben nagedaan, zonder te begrijpen waar het om draait...
|
Legergroen staat wel stoer..maar je bent dan alweer de zoveelste...
![]() ik zou hem met een goeie polijstmachine helemaal netjes oppoetsen, plekjes bijwerken, desnoods een beetje bijspuiten en het zwarte weer geel maken..... |
Ik ben nog eens even in de oude archieven gedoken.
![]() |
Origineel geel
|
andere moterkap, en terug mooi geel;)
|
die jetta is wel vet in mat groen. ik had hem niet gerolt, tenzij het low budget moet blijven. mooi geel en mooi origineel!
|
Yellow 4 sure
|
Helemaal niets aan doen! alleen plat leggen en andere velgen!
|
Mee eens gewoon geel erop zoals ie hoort
|
geel!
dan 't zwart onderaan weg, en die luchtsluis van de kap af |
All times are GMT +1. The time now is 23:14. |