![]() |
8 september - Street Legal Nights Drachten
wie is er van de partij? de weersvoorspelling is goed tot dusver, dus zoals het nu lijkt ga ik wel even heen.
|
Ik ben wel van plan te komen! Ligt net aan hoe laat ik thuis ben morgen :redface:
|
Ja kom morgen ook, hou om 3 uur op met werken.
Daarna de auto even wassen, en als het mooi weer blijft de rsjes er even onder doen. |
Nog meer die er heen gaan ???
|
Jawohl!
Benji, JettaRacing, Gub, Lunatik, Jetta-mania, etc ;) |
Helaas niet aanwezig vrijdag!
|
zeker weten!!!
|
Ben wel van plan te komen als ik op tijd met mijn werk klaar ben en het weer goed is.
|
Denk dat ik wel even heenvlieg...Gister net de passat vr6 opgehaald, dus die kunnen we dan even testen (op de heen en terugweg natuurlijk...niet op de baan :D)
|
Quote:
Pas op, er zijn altijd veel polities. |
moet maar weer..
|
Quote:
Ja weet het...Ik tour ook meer dan dat ik echt gas geef...Maar moet wel zeggen dat ik nu al verslaafd ben aan het heerlijke geluid van een VR6! :redface: |
Hoe laat begint het en kun je altijd ook rijden?
|
vanaf 2 uur inrijden. rijbewijs Apk en voertuiggegevens en helm mee. zoja en in goede staat van de auto.. knallen maar.
|
|
Quote:
Ja een vr6 hoort mooi. |
Bedankt 2 uur ga ik zeker niet halen want moet eerst nog effe grasmaaien en anderhalf uur er heen tuffe.
|
Quote:
Volgens mij is het dan alleen in schrijven en zo. Ze beginnen pas om een uur of 5 te rijden. |
Hoop wel dat ik mij dan nog kan inschrijven?
|
Quote:
Maak je wel weer even een serie mooie kiekjes?? Hoorde gister van Benji weer allemaal foto-nieuwigheidjes ;) |
All times are GMT +1. The time now is 10:02. |