![]() |
gz:diversen rem onderdelen scirocco 2 16v
hallo.
voor mijn golf 1 project ben ik opzoek naar de volgende onderdelen van een scirocco 2 16v. - pendalen set ( deel waar pendalen aanzitten en die je aan je schutbord schroeft.) -rembekrachtiger -hoofdremcilinder van een golf 2 zoek ik nu nog een linker achterremklauw de 36mm versie als iemand wat weet of heeft laat het me even weten gr frank |
niemand???
|
Pedalen set kun je gewoon van je gti houden, rocco heeft alleen een steuntje voor een remlichtschakelaar erop zitten.
|
Quote:
ja dat was ook het punt. of kan ik die eventuee zelfmaken? de scirocco 16v heeft een grotere hoofdremcilinder en geen remlichtschakelaar aansluiting meer. |
Je kunt bv van een golf3/ polo 6n de schakelaar nemen, als je een beitel meeneemt naar de sloop dan kap je het steuntje erzo af, even op de juiste positie vastmaken en je hebt remlicht.
|
oke thanx ga ik dat proberen.
dan zoek ik alleeen nog en hoofremcilinder en een rembekrachtiger van een scirocco. |
nee binnenwerk van bekrachtiger is anders, ( is mij verteld)
we kunnen het proberen maar dan moet ik om te beginnen al een hoofdremcilinder hebben :D ;) |
rechter remklauw inmiddels gekocht,alleen links nog
|
schop...
|
zoek toch nog weer een remklauw,
nu een 36mm linker achterrem klauw. heb je wat of weetje wat laat het me even weten. gr frank |
upje
|
even onder de aandacht brengen.
|
All times are GMT +1. The time now is 06:49. |