![]() |
wie heeft er Foto,s van bbs rm met 7,5J randen.En kan ik dat kwijt onder de type 1??
De titel zegt het al.
Wie o wie heeft er foto,s van bbs rm wielen met 7,5 j randen dus 1.5 inch?? Gaat voornamelijk over de velgen achter?? Wil graag bredere randen kopen maar heb geen idee of het wel past ivm met verlaging enz onder de einzer?? hier mijn wielen met 6.5 j standaard dus Alvast bedankt. Groeten hansie!! :cowboy: |
Vwleusden heeft RM's in 7,5J, moet je in gedeelte "watergekoelde projecten" zijn auto even opzoeken.
|
![]() Deze zijn dus van VW Leusden..... Heeft wel wat....... :D |
Hans dat kun je zo opmeten.
Als je er een 1 Inch bredere rand opzet komt je wiel dus 2,54 cm verder naar buiten. Je kunt dus gewoon kijken of je die ruimte nog hebt in je wielkasten. Volgens mij moet dat wel passen en ander maak je het toch pas :tongue: |
das een optie ja.
2,54 cm dus. Ga zo effe meten. Bedankt!! |
Ik heb inderdaad BBS RM met een 2,5" rand. Zijn BBS RM025 en hebben ET19.
Zo ziet het geheel plaatje eruit onder een Golf 2 met standaard GTI lijsten: ![]() |
Quote:
Je bedoelt 1,5 ;) |
kijk ziet er in ieder geval goed uit!!!!
Heeft er nog iemand foto,s met deze wielen onder een type1??? |
Je hebt gelijk ;)
|
![]() ![]() achterste is 7,5J succes! :) |
![]() |
Wat voor banden heb jij voor erom zitten Bauke?
|
![]() leuke velgen..;) en CPP wat staat er op de bandjes |
Had ik al gezien ja....maar voor lijken ze echter platter! Dus vandaar de vraag snappie Richard!
|
165/45-15.. maar die zijn 7J :D
maar volgende keer monteer ik daar echt wel 165/50 of 185/45 op hoor .. kon eigenlijk niet., de 165/50 is echt stuk hoger dan 165/45 namelijk gr bauke |
krijg ik een 175/50 trouwens om een 7.5 j heen??
|
jawel
|
Quote:
gaan ze dan ook mooi schuin staan of valt dat wel mee?? |
All times are GMT +1. The time now is 18:28. |