![]() |
welke tent?
beunhazen,
vertel eens waar ik Hella koplampen met kruis en een Bonrath grill voor 2 koplampen met logo kan vinden? Het is eigenlijk tegem mijn geloof om naar Golffarts of NL Power te gaan....maar als er niets anders op zit.... :redface: |
Quote:
Beetje uit de buurt voor je denk ik :) maar heb ze wel gezien bij http://www.autopartstwello.nl/ |
Waarom moet 't persee een bonrath zijn? Volkswagen heeft ze zelf toch ook gemaakt...
Of bedoel je die met twee grote lampen aan twee kanten? |
hoeft niet per se, ik ga maandag naar de dealert
komt weer normaal front op, geen fratsen meer. |
www.hartsant.nl sturen ook op en zitten in Opheusden.... regio Veenendaal.
|
Motorshow Essen zit er weer aan te komen...
|
Quote:
die prijzen Hoogglans...hoe kan dat in godsnaam??? Is het allemaal VW spul of imitatie? |
Quote:
autoparts twello verzendt ook de onderdelen.... |
Quote:
ja da's waar ook :) was ik even vergeten omdat ze voor mij zo dichtbij zitten :D |
hartsant is geen origineel vw
|
Quote:
Het is een groothandel, maar de Hella koplampen zijn gewoon goed, koop elk jaar een nieuw setje. |
stroeve motorsport in hardenberg heeft het vast welliggen en kan het anders wel bestellen
vag gespecialiceerd www.stroevemotorsport.nl |
Bestaan Hella koplampen met kruis uberhaupt?
Ed, als je nog een compleet front (slotplaat, grille, lampen) zoekt, laat het me ff weten, ik heb volgende week weer een auto binnen voor de sloop. |
|
Quote:
Ze zijn goed, en toch elk jaar een nieuw setje? :confused: Jens |
Aan steenslag kun je niet ontkomen, dus vandaar gewoon elk jaar nieuwe koplampen erin.
|
Quote:
Ze hebben al wel asvalt wegen, waar jij woont? ;) |
Nee, alleen maar zandwegen ;)
|
:D zandwegen met grind uiteraard ;)
|
nee, stenen... anders had het grindslag geheten ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 20:32. |