![]() |
kleine update Rallye project
![]() rvs remslangen zelf gemaakt van auto naar remkrachtverdeler naar remklauwen achter ![]() Corrado dashboard geplaast en het nodige aangepast met een paar meters en de belangrijkste recht voor me ![]() even aangesloten om te kijken hoe het wordt ![]() motorruimte aangepakt is ook bijna klaar denk ik :) |
hmmmmm had dan een lupo dash gepakt
|
nee want een lupo dashboard loopt schuin omhoog en dat was niet mooi geworden en hij is geloof ook veel te smal
|
maar je snapt mijn denkbeld met de ronde meters..;)... lupo dash is niet te smal en dat schuine omhoog kweekt een ruimere beeld.. maar verder 100 punten!
|
Ziet er goed uit, zeg niks over die meters. Moet ik even zien als dat netjes af is. Ga zo door!
|
Het wordt nog wel eens wat! Vooral onder de motorkap ziet het er allemaal erg netjes uit!
|
Motorruimte ziet er goed uit ;)
Ben wel benieuwd hoe het dash eruit ziet als het af is.... |
Vind die motorruimte goed vet eruit zien met die rode accenten :rock:
|
over dat daschboard ik weet het zelf ook niet helemaal maar ziet erop zich wel gaaf uit als je in de auto zit
|
Goed bezig. Alleen dat dash haalde ik er gelijk weer uit, dat is dus echt geen porum.
|
Meters vind ik er nogal uitspringen in dit dash.
Motorruimte is daarentegen wel gaaf! |
het dashboard moet nog verder worden aangepast maar gaat goed komen :D
|
een beetle dash dan..
|
moet ook zelf wachten wat het eind resultaat wordt en als het dan tegen valt zijn er nog genoeg andere dashboards om in te zagen :D
|
M-ruim is zeer mooi :) , maar dash is lelijk :confused: die ronde vormen vloeken met het type auto.
|
dash is prima...lekker race en tenminste apart....
|
zo zie je maar dat smaken verschillen :) als ik het maar mooi vindt toch
maar ik sta open voor ideen als het niks wordt dus laat maar wat zien :) en aub geen tt want die ben ik in een andere auto aan het inbouwen :D |
All times are GMT +1. The time now is 20:10. |