![]() |
Verpruste Swallowtail van 1975
|
Hij heeft "iets werk aan de achterkant". Waarschijnlijk moeten er nog grote achterlichten in!
Dit is wél een echte Oldskool wagen man! Jens |
Dikke zonde!
:headshot: |
VET!!
deze swallow werd een maand nadat ik mijn blauwe golf had gekocht op marktplaats gezet....als ik dat had geweten dan had ik die blauwe laten staan :redface: vind hem super:D |
Quote:
Sarcastisch bedoeld of meen je het echt René? Ik vind hem spuuglelijk en eeuwig zonde! |
Ik meen het echt Steven! vind hem echt super!
okee... die kleur kan echt niet..en die derde remlichten ook niet...maar denk deze auto es in een andere kleur en met brede wielen eronder... hij stond toen...iets van 2 jaar geleden voor 1800 euro op marktplaats |
[doe met de groep mee modus aan] ZONDE[doe met de groep mee modus uit]
|
Ik vind het zonde dat doe je toch niet met zo'n Swallowtail ! Doe dat dat een andere auto
|
Spuuglelijk :puke: en ik verbaas me van dat bod, 1000 euro.
|
Quote:
:woowoo: :woowoo: :woowoo: :chair: |
Quote:
Je weet niet hoelang dat kitje er al opzit. |
Mooi ma :( , direct met de flex erlangs :rock:
|
Zoals mijn broertje zie: Zo die persoon die dat gedaan heeft, heeft ook een zware jeugd gehad :D
|
Mwa, eerlijk gezegd, juist omdat het een Swallowtail is vind ik het wel humor hoor, je moet er maar lak aan hebben....
En het is denk ik een tijdsgetrouwe ombouw waarschijnlijk ergens in de 80er jaren gebeurd, en toen was een Swallowtail maar een lelijke ouderwetse Golf die niemand wilde. :D |
Sommige bouwen een Golf uit 83 om dmv een swallowtailachterplaat..
De wonderen zijn de wereld nog niet uit .Zelfs niet in Lemmingsland :D |
Quote:
![]() |
Leuk hoor :we kunnen weer quoten kids :D
|
Waardeloos hok, ziet er niet uit
|
Ik vind het wel wat hebben. Ik word eerder die zgn RAT mobielen zat. Dat vind ik echt ik wil in een uur klaar zijn, niet meer dan 10 Euro spenderen en toch opvallen hokken.
Hiermee doel ik niet op de "echte" ratten. |
Quote:
Juist! Ander kleurtje zou geen kwaad kunnen, maar ik vind het niet lelijk.... Zie dit 100x liever als van die f&f *kuch styling, met stickers, tribals, neon en goedkoop plastic.... |
All times are GMT +1. The time now is 23:30. |