![]() |
***essen 2006***
Het word weer tijd om de oude sok uit de kast te halen,
en eens te kijken waar we ons dit jaar nog mee gaan verwennen. :tongue: Voor de gene die al een paar jaar niet geweest zijn, laat die duitsemarken maar thuis. :D Essen is van 1 december tot 10 december 2006. Wij gaan 1 december al :D gr ruud |
wij gaan dit jaar ook weer, maar er zal weinig verwennen zijn hahaha. :D
|
wij gaan 8 december 7e keer in rij
elke keer als ik er weg kom, kijk ik al weer uit naar de volgende keer! |
1 decenber aanwezig! en net als vorig jaar s'avonds door naar Oberhausen!!!
ein, zwei, drei Saufen:cheers: |
Strepen sauzen in Oberhausen?
Wir sind auch wieder dabei! Welke dag weet ik nog niet... |
wij gaan 8 december, wordt mijn 2de jaar achtereen :)
|
Ook aanwezig.
Vorig jaar niet geweest, jaar ervoor wel.. |
ga ook ff kijken, als sinterklaas mij geen voldoening brengt :D
Ga de 6e daar maar eens kijken... |
Ga ook, maandag 4 dec. met broer, Split52 en wie er nog meer mee gaan.
Camera gaat iig mee! :cool: |
Misschien een domme vraag, maar wat kan ik daar verwachten, of met andere woorden: was ist da los??
|
|
1 december anreise, hotelletje in SS-en geboekt. Ff lekker bieren daar en de volgende ochtend fris en fruitig :D uit de veren om de beurs te bezoeken. Ben benieuwd of het gaat bevallen. Normaal vertrekken we zaterdagochtend.
|
Wij gaan met de trunkers op de 2e december ,de zaterdags ,kunnen we de zondags nog mooi even uitrusten van de drukke dag :D
Maar we hebben er weer zin in ,kan bijna niet wachten om de vele stellingen lexus-achterlichten weer te zien! :woowoo: |
Ik ga ook, maar weet nog niet welke datum... Zal 1 van de laatste 3 dagen zijn
|
Ik ben al een paar jaar niet geweest,
Maar aangezien ik het laatste jaar weer redelijk fanatiek op treffens geweest ben en de kriebels 200% terug heb denk ik dat ik er ook bij ben dit jaar.. Weet nog niet wanneer maar is maar een uurtje rijden dus komt wel goed. |
Quote:
Den wij gaan donderdag de 7e. |
1982 was mijn eerste keer daar .. toen zeker 10 jaar niet meer geweest .
Laatste jaren af en toe Dit jaar denk ik wel weer een keer kücken Techno-Classica is veel leuker |
Quote:
I agree! |
wij gaan dit jaar ook weer ff een kijkje nemen op zondag 3 december
nu maar hopen dat ik dan nog op m`n benen kan staan want ik ga zaterdag 2 december naar de jaarbeurs in utrecht ( thunderdome ) en zal pas rond 9 uur zondagmorgen thuis zijn. dus dat zal een fysieke trijd worden ben ik bang. |
Quote:
Wordt komend jaar mijn eerste keer TC... Verheug me er fiks op :woowoo: |
All times are GMT +1. The time now is 20:48. |