![]() |
Stickers Volksforum.com te koop !! (oude versie - uitverkocht)
5 Euro voor 5 stuks ... waar vind je ze nog zo goedkoop ? Meer mag : rest is dan donatie voor het volksforum.com Afmeting is ongeveer 15 x 4 cm http://www.volksforum.com/index.php?id=shop |
zijn ze alleen in deze kleurstelling te krijgen??
|
yup, voorlopig wel... lekker oldschool, en vloekt nergens mee
|
Zo zijn de geworden:
15,5x4 cm |
komen er nog grotere voor op de voorruit als zonneband
|
Gelijk maar even besteld voor La Sjetta :cool:
|
Quote:
??? :( :iamwithst jep erg mooi..... :iamwithst :( |
die staan nog niet gepland.
|
Quote:
is jammer :( |
heeft iemand nog wat van die oude stickers liggen? k wil dr graag twee overkopen...
(komt ie nu mee :D) |
Quote:
Ik heb er nog eentje liggen maar is nu een collectors item he... Dus voor minder dan 100 euro gaat ie niet meer weg :D :rock: |
Quote:
als je dr nou twee had zou ik zeggen OK... maar eentje, daar gaat de auto zo van scheef hangen he :tongue: stuur me anders effe n scannetje dr van, dan print ik m zelf wel effe k doneer dan wel wat aan de volks-kas :D |
Quote:
Die andere ritsel ik wel ergens maar dan is het 200 euro he :D Scannetje kan ik niet doen, zit copyright op he :D |
Quote:
Vraag m'n broertje eens; "VW Type 3 Fastback '71" hier op het forum. |
Quote:
doe ik , bedankt! k moet ook altijd weer die dingen hebben die dr niet meer zijn :D |
Quote:
Old Skool heet dat toch? :tongue: |
Quote:
haha, ja dat ook :rolleyes: ben dus niet lastig, k heb gewoon smaak :D (deze keer dan tenminste) |
Quote:
ik heb er hier nog 4 liggen... :rolleyes: genoeg verdiend vanavond! (setprijs ligt toch hoger dan de prijs van enkele stuks of niet?? :D ) |
Mensen van Volksforum, bedankt voor de mail met als titel "Uw bestelling op Volsforum.com"...:)
|
Quote:
wat wil je voor twee stuks hebben? denk dr wel effe aan dat t astronomische bedrag van 39 cent in de prijs wordt inbegrepen :D |
All times are GMT +1. The time now is 19:16. |