![]() |
Nette, complete TDI motor
Gezocht voor m'n Jetta;
1.9 TDI Motorblok met bijbehorende 5-bak. - Motorcode AHU of AFN - Niet veel km's (150.xxx ofzo) - Incl. startmotor, dynamo, motorsteunen, turbo etc. Deze motor is geleverd in een Golf3. Dit alles moet in nette staat zijn en dus niet al 6 maanden buiten ligt ofzo. Liefste lopend te horen. Laat maar horen. :) |
Wat voor motor heeft die plamuurbak in het marktplaats gedeelte?
|
Geen idee, staat er niet bij..
|
|
Hmm, ja wat is een serieus bod voor zo'n motor ;) Weet ook niet of deze motor zo in de jetta kan (en dan bedoel ik de motorsteunen..)
|
Quote:
Zover ik weet kan het er in hoor, word ook vaker in een mk1 gebouwd. Geloof dat de prijs rond de 1500 euro ligt. Niet veel voor zo`n motor, met alles erbij. Incl. versnellingsbak . |
Klopt ze zijn allemaal in te bouwen, zelfs met de 6-bak. Maar hoe jonger de motor hoe lastiger het is om hem te monteren.
Bij de pd motoren moet je de steun aan distributie zijde zelf maken omdat je anders in de knoei komt met je spanrol van de distributie. enz. Denk aan de startblokkering. De oudere hadden eigenlijk alleen de transponder en ontvanger nodig om te functioneren. Bij de Golf 4 heb je al een complete tellerunit nodig naast de startblokkering in de sleutel. |
die ARL is van Melchior.. Melg60 hier op VF
|
Klopt en teller en dergelijken zitten er ook gewoon bij.
Motor is dus geheel kompleet zoals hij vroeg. |
Klink goed, maar dan moet ik dus het dashboard/tellerunit aan gaan passen :confused: Wil de looks zo origineel mogelijk houden in ieder geval.
|
Jepz die moet je plaatsen in de jetta. Anders loopt hij niet.
|
tellerbak etc wegwerken onder het dash..
|
Ach dan heb je gewoon een mooie moderne blauw verlichte tellerunit in de Jetta.
|
Zal lekker knutselen zijn dan, want de tellerbak van een jetta is zo 4kant als iets. Van een Golf4 is ie wat ronder ;)
|
Ach..... details....
Waarschijnlijk kan je de tellerunit ontdoen van de kunststof kappen en dan is hij vast niet veel groter dan die van de Jetta. |
Quote:
Misschien wel ;) Het contactslot moet dus ook overgezet worden.. Weet iemand of de bak een 6 of 5 bak is? |
Hoogst waarschijnlijk een 5-bak. De 6-bak is alleen geleverd onder de 130 en 150 pk uitvoeringen.
|
Hoor net dat hij verkocht is .
Zat een 6 bak achter. |
Oke, zoeken we verder. Ik denk dat ik morgen even naar de sloop ga, ff kijken wat het kost en wat ik ervoor krijg ;)
|
Waarom niet een komplete golf 3 tdi zoeken met schade, die koop je tegenwoordig voor 1000 euro of minder.
|
All times are GMT +1. The time now is 22:17. |