![]() |
Jordi's rat
zo zat hiet eens rond te kijken en dacht laat ik mij eens aanmelden
nou dit is dan mij auto toen ik hem kocht zag hij er zo uit ![]() en toen zij we hem maar gaa rollen ![]() en Tommie (opastyle) nam het rollen heel letterlijk en na ook de uitlaat mee ![]() ![]() en toen was die klaar na een week sleutelen en rollen ![]() ![]() en na een middagje winkelen bij kees sanspeed zag die er al heel anders uit zoals meer stickers ![]() en natuurlijk andere velgen ![]() ![]() en toen is er een tijdje niks meer aan gebeurd is alleen een imperiaal opgekomen en nog een paar pinstripes ![]() ![]() ![]() zo dat was het dan wel weer en ik zal jullie op de hoogte houden als er nog wat aan gebeurd greetz jordi |
Welkom en nette bak geworden ziet er goed uit :D
|
Ik zie ook dat die brulpijp eraf is. Leuk karretje zo!
|
Zonde van die vorige lak... Hij zag er netjes uit zoals ie was, ander uitlaatje en je was klaar geweest... Of was -ie slecht?
|
jah de lak werd wel slecht
kwamen puntjes op de motorkap die je er niet meer af kon krijgen kleine inbraakschade enzo |
Quote:
't zag er anders netjes uit op de eerste foto :thumbup: . Heb verder niks tegen ratstyle hoor, vind ook deze erg leuk, maar dacht alleen zonde van 'n nette auto ;) . Maar zo ziet -ie er ook leuk uit :D! Wat ligt er eigenlijk voor motor in, en heb je nog foto's van 't interieur? |
er ligt een 1300i motor in
nee heb zo geen goede fotos van het interieur maar komt nog een andere interieur in komt weel orginele stoelen in zitten nu kuipstoelen in |
Hallo daar,
heb nog een mooi plaatje voor u :hug: ![]() succes ermee, en zet eens een keer die orginele stoelen erin :mad: anders gaan ze in de mijne :D Greetz Tommie |
Quote:
:D dat dacht ik ook maar ziet er zo ook goed uit :thumbup: Oh ja, en welkom uiteraard :) |
leuk bakkie hoor....
Vic |
En nog 1 uit Haaksbergen?
Hoeveel zitten er eigenlijk hier op het vf die uit Haaksbergen komen? Rene (tiefleger) |
haaksbergen?? bah :P doe mij maar Goor hehehehe
|
haa jordi jij ook hier :D
hebbe we ff mooi gefixt in dat weekje top auto..! zoals teun de opa al zij ff de orginele stoelen fixxen en deze verkaufen :cool: en s bocht uitlaat eronder :thumbup: |
Quote:
goor is goor :D |
Die pinstriping is ook op iemand anders zijn auto te doen? ;) zou wel gaaf staan op de CL
|
mooi auto'tje :thumbup:, wat voor bandjes heb je om die rm's getrokken ??
|
Quote:
daar zitte 165/50/15 banden omheen getrokken :dance: |
Auto staat er zeer netjes bij, veel succes er nog mee
|
het blijft een topper..!! :D :rock:
|
Mooi ratje en de stikkers doen het em :thumbup: :thumbup:
Heb er zelf ook al 2 gehad en zou da nog wel eens willen ... :D |
All times are GMT +1. The time now is 21:09. |