![]() |
Dit behoeft nog nader onderzoek....
Dit behoeft nog nader onderzoek....
78er golf met 75er kenteken? 78er golf er zit volgens mij wel een 74-76 motorkappie op dus ik ben benieuwd. als die mobiele sleurhutgozers niet weten wat ze hebben kan dit nog een leuk dealtje worden....... |
Inderdaad, jammer dat het zo ver weg is anders ging ik ff kijken. Maar jah, aan de andere kant, mijn schuur is te klein. :mad:
|
Datum eerste afgifte Nederland Info 11-06-1975
Datum eerste toelating Info 11-06-1975 Datum aanvang tenaamstelling Info 08-08-2006 gewoon een foutje van de verkoper bij het adverteeren van die auto. Kunststof bumpers op een `75er..... :mad: |
Zit helaas ook een sleepoog in het voorfront, hangt van de prijs af, nog niemand wezen kijken?
|
als het sleepoog in het voorfront zit, dan zal het wel omkittekat zijn.
|
Quote:
Kan, maar een oude schade kan ook. |
cabrio frontje erin en hij is weer 75
|
MMM ligt bij Roermond in de buurt!
Is 65 KM voor mij! Ik bel eerst eens ff. |
Ik ben benieuwd.
|
Ik heb net gebeld hij vraagt er 1400 voor maar daar viel over te praten.
Morgen ga ik kijken! Vandaag was hij er niet. |
Niet gek als het een 75 er is. Ben benieuwd naar de staat.
|
zijn er nog zaken waar ik extra op moet letten?
|
Quote:
Ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie eens, er zijn legio topics over waar op te letten. |
kijk vooral of het chassisnummer er origineel uitziet!!!
|
Kom op ze wonen in een Caravan.... Daar ga je toch serieus niks van kopen, opa was bevriend met de helft van t grootste kamp van Nederland, en die zei altijd, hele aardige mensen maar ze zullen je altijd proberen te bezeiken als ze er de kans voor krijgen...
BTW you like dags? :D |
Quote:
Vinkenslag... :woowoo: |
:)
|
ziet er wel erg niet 75er uit als ik het mag zeggen
|
Quote:
Slimme man die opa van jou. Die van mij zei precies hetzelfde over mensen uit Landgraaf. :cowboy: (geintje) Kijken kan geen kwaad toch. |
Wat een voor oordelen hier.........
:( |
All times are GMT +1. The time now is 07:49. |