![]() |
Volkswagen golf Gti pirelli 16v MK1
|
sommige recaro stoelen hebben aan beide kanten van de stoel haakjes.. dus dit is normaal
|
vind m niet mooi...
Zowel van buiten als van binnen niet ;) Wel leuk bod trouwens :D |
Wat probeert hij nou te zeggen met "auto heeft tot 2004 in de showroom in Duitsland gestaan"? :confused:
Vind het persoonlijk ook niks trouwens. |
ik vind het een best bedrag.
|
voorstoelen zijn recaro's van een corrado ,die hebben aan beide kanten van die kantelhaakjes .
Deze auto is in ieder geval wel aan de prijs ja...... |
Als ie vanaf nieuw tot 2004 in de showroom heeft gestaan, hebben ze m toch redelijk snel weten te verkrachten.
|
Quote:
Omdraaien??? Dan staan ze ondersteboven of achterstevoren :confused: Heb bij mijn Jetta de leuningen van de stoelen omgewisselt haakjes aan de binnenkant vind ik netter staan. Aangezien ik toch een 4-deurs heb gebruik ik ze bijna nooit. |
Bij de Golf MKII Edition one die ik verkocht heb aan Erik_Edition#1, had ik ook aan de beide kanten haakjes.
Dus er is niets vreemd aan. |
Quote:
Ok weer wat geleerd ;) Had het nog nooit eerder gezien. |
Vind hem 3x niks en dan die prijs pfff nee word niet de mijne :D
|
Een Golf 2 dash in een Golf 1... *hoofdschudden*
|
Allemaal leuke spullen in een leuke auto zetten zou een leuk resultaat moeten geven. In dit geval niet echt gelukt.
Zonde, zou een mooie Golf kunnen zijn. |
Maar had die in de VWpreformance gestaan, dan had iedereen lopen kwijlen bij de auto.
En daar staan soms schimmelhokken in.....neem nou de golf 2 special van VWP. Dus eerst deze eens in het echt bekijken. Misschien valt het wel mee. Foto's zijn niet geweldig. Mocht het echt een Duitse tuner auto zijn, kan die beter zijn dan je denkt. Dus voordeel van de twijfel, door naar de volgende ronde. |
gti-g60 zou wel eens gelijk kunnen hebben
eerst maar eens afwachten en in real life zien maar mijn modelletje is t niet |
Quote:
klopt als een busje :thumbup: iets duidelijkere foto's zijn wel wenselijk, die 'blurrie' foto's zijn echt bagger :redface: |
Quote:
Zwerend vingertje bedoel je. :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 07:05. |