Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   VW Haaksbergen / PJVL's MK2 ! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=27408)

PJVL_G60 28-12-2006 19:12

PJVL's MK2 !
 
Hoi, mede VW Liefhebbers !

Ik dacht laat ik mijn nieuwe Golfje hier maar eens posten. Ben begonnen met een Golf G60 waar ik helaas niet helemaal tevreden mee was. Dus die heb ik uiteindelijk maar de bingo in gedaan en ben overgegaan op de aanschaf van een andere MK2.

Hier een paar foto's van de G60:












Goed die is dus uiteindelijk verkocht en ik heb me vrij snel weer een andere Golf 2 aangeschaft. Het is een Golf 2 GTI 16v geworden in een erg mooie kleur blauw. Bouwjaar 1990 en de km stand was 194.000.

Hier een paar foto's van hoe die was toen ik hem net had gekocht:









En hier nog 1ntje in het gras waar die al goed vies is :redface:







Zoals je ziet moest er nog wel het één en ander aan gebeuren, maar de basis is er. ;)

Dat ben ik ook zeker van plan en ik ben al aardig opweg.
De M3 knallers heb ik er direct afgeschopt :woowoo: en daarvoor in de plaats een orgineel setje spiegels gemonteerd. Vervolgens de ruitenwisser achter verwijderd en netjes dichtgemaakt.


Hier 2 foto's van hoe die er bij stond op meeting Terlet :








Stukken beter al dacht ik toch zo, zonder die vieze M3 knallers ;)


Maar we moeten verder. De TSW's moeten ook maar eens plaats maken voor wat anders. Niet echt kapot van die wielen :D Ik heb me een ander setje wielen aangeschaft en het zijn....jaaaaaaaaah je raad het al..BBS RS 001 geworden in 7J. Ik kan er gewoon niet onder uit dat ik het 1 van de mooiste wielen vind onder een MK1, MK2. Heb nog een tijdje gezocht naar een mooi setje OZ Turbo, maar nooit wat gevonden en een keer moet je de knoop doorhakken. Vandaar de RS'jes.


Hier 2 pics van de wielen:








:)


Goed, nu moet de auto uiteraard nog zakken doormiddel van een schroefsetje. Ik heb me er een beetje in verdiept en kwam uit op een setje van Supersport. Heb deze btw bij BK Custums in Castricum gehaald waar ik zeer over te spreken ben :thumbup:

Hier een pica van het setje:






Nu moet het geheel nog gemonteerd worden en daar zal dan een update over volgen in dit topic.

Het ook nog een ideetje op een embleemloze grill toegepast waar ik bijna mee klaar ben. Zodra deze klaar is zal ik hier ook foto's van posten.



Ik houd jullie op de hoogte van verdere vorderingen ! :thumbup:




corrado-usa 28-12-2006 19:15

Mooie wagen, en super mooie bbs rsjes !!!
Zal goed staan !!!!

edit: Heb binnekort wel een mooi setje oz turbo te koop ;)

Siem 28-12-2006 19:18

Zeer netjes hoor pj :thumbup: ... veel succes en plezier er mee. Word zeker een super VW :D

gr Siem

_________________
vw haaksbergen

MK2_Grado 28-12-2006 19:26

Jow pj, ziet er allemaal super strak uit! mijn complimenten!
Kan niet wachten op het resultaat! gooi maar goed plat dat ding haha!
veel geluk er mee!

gr MK2 kameraad

_________________
VW haaksbergen

Erwin G60 28-12-2006 19:49

Mooie wagen rsjes er onder en schroefset en de auto ziet er al veel beter uit

RubenD 28-12-2006 19:53

Ga je hetzelfde bij de gril doet als ik hem gedaan?! Ben wel benieuwd wat je met de auto gaat doen!

PJVL_G60 28-12-2006 22:39

Quote:
Originally Posted by RubenD
Ga je hetzelfde bij de gril doet als ik hem gedaan?! Ben wel benieuwd wat je met de auto gaat doen!


Jaah helaas is dat wel hetzelfde als jou ! Nu zal je wel denken dat ik het van jou heb overgenomen en dat het niet orgineel is van mij. Zo zal ik in eerste instantie ook denken, maar ik zat al langer met dit idee. Heb het idd wel van een andere wagen gezien, maar dat is die bruin gerolde MK2 uit belgie.




Daar heb ik het van gezien.

Nogmaals niet dat je denkt dat ik het van jou loop te gappen oid ;)


Verder bedankt voor de reacties :thumbup:

PJVL_G60 29-12-2006 11:08

Resultaat Grill met rode bies :D
 
Hier dan een foto van mijn grill:





Ik heb het niet met stickers gedaan, maar heb hem gespoten. Ik vind hem goed gelukt en we zullen zien hoe het gaat staan straks in zijn geheel.

Toch wil ik het nog een keer zeggen dat ik dit absoluut niet van RubenD heb afgepakt. Ik zit er namelijk een beetje mee dat mensen dat gaan denken :redface:

Joey_G40 14-01-2007 21:00

Het gaat cker goed staan onder je mk2 echt een suuuper mooie kleur m'n complimentjes van leeuwen, :woowoo: succes ermee !

gr joey,

sanderz 14-01-2007 21:44

mooie auto, ben blij dat je die venoms eraf gooit. maar waarom was je niet happy met die g60???

PJVL_G60 16-01-2007 17:38

Quote:
Originally Posted by sanderz
mooie auto, ben blij dat je die venoms eraf gooit. maar waarom was je niet happy met die g60???


G60 had nogal wat kuurtjes, verschillende dingen deden het niet, dan ging dit weer kapot dan dat weer dus heb de knoop maar doorgehakt.

Zal er ooit nog wel weer 1ntje weer willen hebben, want vind het echt geweldig rijden zo'n g60 :eek:

mark_84 16-01-2007 19:37

Quote:
Originally Posted by PJVL_G60
Jaah helaas is dat wel hetzelfde als jou ! Nu zal je wel denken dat ik het van jou heb overgenomen en dat het niet orgineel is van mij. Zo zal ik in eerste instantie ook denken, maar ik zat al langer met dit idee. Heb het idd wel van een andere wagen gezien, maar dat is die bruin gerolde MK2 uit belgie.

[foto ff weg gehaald ]

Daar heb ik het van gezien.

Nogmaals niet dat je denkt dat ik het van jou loop te gappen oid ;)


Verder bedankt voor de reacties :thumbup:




maar van welke site komt die foto

Erik 16-01-2007 21:07

Quote:
Originally Posted by PJVL_G60
Hier dan een foto van mijn grill:





Ik heb het niet met stickers gedaan, maar heb hem gespoten. Ik vind hem goed gelukt en we zullen zien hoe het gaat staan straks in zijn geheel.

Toch wil ik het nog een keer zeggen dat ik dit absoluut niet van RubenD heb afgepakt. Ik zit er namelijk een beetje mee dat mensen dat gaan denken :redface:

verdomme jij ook al !!! :tongue: , had het ook al van die bruine 'afgekeken' maar zit nu toch ernstig na te denken om het toch maar niet te gaan doen :( . Volgens mij heb je een FK grill die ik ook eerst had. Hier zit namelijk geen ijzeren strip op, persoonlijk vind ik dit minder uitzien. Omdat de rode bies dan breder lijkt als normaal. Vind wel dat je het heel mooi gedaan hebt hoor.
Verder hééle mooie vooruitzichten voor je golfje :thumbup: . Laat maar gauw wat foto's zien als alles erop zit. Ik ben benieuwd :)

RubenD 16-01-2007 22:24

Ik liep al een tijd met dat idee. Zolang als ik de auto heb denk ik al. Toen kwam ik een foto tegen op VWVortex.com

Maar heb je al een foto waarbij de gril gemonteerd is? Zal wel mooi staan met dat vette blauwe kleurtje van je! Wel jammer dat die gril anders is als eigenlijk hoort. Zonder die metalen strip dus.

Mk1-Addict 16-01-2007 23:12

hey Pieter Jan,

super dat je jouw G60 kwijt bent, hij begon al aardig in de weg staan begreep ik :rolleyes:

dit is inderdaad een leuke auto met een vette kleur, ik weet nog dat die Venoms helemaal da bomb waren, maar dat is heel lang geleden :D en ja die BBS-en, dat is en blijft DE velg voor een VW, ga maar vast oude tandenborstels sparen, die zul je nodig hebben om ze schoon te houden. Ikzelf heb een jaar of 3 met deze onder de cabrio gereden, elk weekend zat ik op mijn hurken om de velgen te reinigen (was toen een daily van mijn vrouw, 450 km per week minimaal) en toen was ik het zat! Maar telkens als ik een setje in deze staat onder een auto zie moet ik even van dichtbij kijken en even kwijlen....

succes met het "project" en keep us posted

trouwens, 1 vraagje: gaat die wisser nog plat?? dit is zo 2006 :D :D

PJVL_G60 17-01-2007 19:42

Quote:
Originally Posted by Cabrio-Addict
hey Pieter Jan,

super dat je jouw G60 kwijt bent, hij begon al aardig in de weg staan begreep ik :rolleyes:

dit is inderdaad een leuke auto met een vette kleur, ik weet nog dat die Venoms helemaal da bomb waren, maar dat is heel lang geleden :D en ja die BBS-en, dat is en blijft DE velg voor een VW, ga maar vast oude tandenborstels sparen, die zul je nodig hebben om ze schoon te houden. Ikzelf heb een jaar of 3 met deze onder de cabrio gereden, elk weekend zat ik op mijn hurken om de velgen te reinigen (was toen een daily van mijn vrouw, 450 km per week minimaal) en toen was ik het zat! Maar telkens als ik een setje in deze staat onder een auto zie moet ik even van dichtbij kijken en even kwijlen....

succes met het "project" en keep us posted

trouwens, 1 vraagje: gaat die wisser nog plat?? dit is zo 2006 :D :D


Hey Huibert, th@nx voor de reactie man ;)

Ruitenwisser gaat idd nog plat of er komt weer een 2e bij, zodat het weer lekker orgineel wordt. We zullen het vanzelf wel zien :)

PJVL_G60 18-01-2007 15:08

Update:

Goed de auto is nu afgemonteerd met de Supersport schroefset en de BBS'jes eronder. Vind het zelf erg geslaagd !

Heb hier alvast een pica, volgen er later meer als het wat beter weer wordt.





Dingen die er nu nog aan moeten gebeuren zijn:

- Ruitenwisser plat of toch gewoon weer met 2 ruitenwissers.
- Voor nog ietsje lager
- Sportstuurtje
- Ander interieur
- Sjonnie pot eronder weg, en een beschaafd net uitlaatje.

Laat maar horen wat jullie er van vinden :thumbup:

cabrio16v 18-01-2007 15:32

just the way I like it ... uhuh !!

GTI 16V 18-01-2007 17:07

Goed bezig :drill: :stupidme: :rock: :thumbup:

Erik 18-01-2007 17:42

mooi auto, no doubt about it
misschien een aanrader, om wat platere bandjes op de velgen te leggen, ze zien er nu nog wat 'recht toe, recht aan' uit.
Wil wel wat meer foto's zien ;)


All times are GMT +1. The time now is 19:17.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.