![]() |
....
:lock:
|
Gefeliciteerd dan maar :thumbup:
|
Van Harte!
|
Ik maak ook altijd mijn eigen verjaardagstopic aan als ik jarig ben :confused: :gives:
|
Quote:
:thumbup: Volksforum krijgt een verdomd hoog VWforum gehalte zo onderhand, laat ze allemaal opdonderen :D |
Ik was een maand geleden jarig. Wie wil mij asjeblieft nog feliciteren, voel me aandachtshoerig vandaag... ;)
|
Hmm vanmorgen stond ze de hele tijd bij "Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (4 members and 0 guests) "
Nu niet meer?? Hoe zou dat toch komen? :rock: |
Quote:
Wie ben jij om dat in de gaten te houden :rolleyes: Hahaha, geintje :thumbup: |
hehe ik was aan het wachten wie het eerst zou reageren... niemand? Dan doe ik het zelf wel hahaha
|
Open een topic met vote voor slotje:D
|
|
Over jouw verjaardagstopic...
|
|
Quote:
dan mis je nog 2 mensen van vwforum om dat punt te halen :D |
wie :D
|
gaat dat altijd zo hier???met zoveel offtopic?
Dat is dus bij vwforum streng verboden! |
Quote:
weet jij alles van of niet :rolleyes: en welk gedeelte van het forum staat dit??.... |
Quote:
offtopic,maar daar gaat het dus niet om offtopic in topics kan gewoon niet, maar heb alweer genoeg gezien...gooi maar in t archief! |
ik huppel ook wel eens op vwforum, maar vind de projecten hier een stuk mooier/informatiever/netter en de sfeer een stuk gezelliger/respectvoller:
bijv. een of andere vage discussie over vuurwerk.. dan denk ik echt van: wat doe ik hier en wat loopt hier voor asovolk rond joh: Quote:
|
Quote:
offtopic in een kansloos topic als 'ik ben jarig, wil iemand mij ajb ajb ajb feliciteren?' mag hier wel. :D De manier van de moderators op vwforum lijkt wel op een dictatuur... Skitzo: post jouw onderschrift van vwforum eens hier :woowoo: |
All times are GMT +1. The time now is 18:43. |