![]() |
Cult : Nothelle 7 x 16 et 32 / 4 x 100
Met alle centrekapjes en centrekapjessloten en centrekapjesslotensleutel !!
Weinig stoeprandkrassen . Striet wil ze niet onder dr Jetta dus de bingo in . De grap komt niet aan bij sommigen over de vraagprijs dus dan maar zo : 200 euro vaste prijs . Inc een Vertigo69 t shirt als ik je maat nog heb :D Noot aan sommigen hier : een deal of een ruil die alleen in jouw voordeel is doe ik niet aan mee . Die moeite kan je je besparen :D Offtopic is niet erg heren Mods ;) ![]() Leuke band voor erop : 165/40/16 en je bent klaar ... voor de duidelijkheid : deze banden heb ik niet en zijn een voorbeeld : af en toe verkrijgbaar via www.autobandenmarkt.be ![]() |
Mmmm misschien iets voor onder de Passat :D
|
hey waar heb jij die banden gehaald als ik vragen mag?
mvg faki |
Die banden zitten er niet bij en heb ik niet : die zijn als voorbeeld
@ Rat : ja de jouwe :D Nee ik wil 16 inch staal onder de Pisrat als die het ooit weer gaat doen . |
Na wat PM's : het is een vraagprijs omdat het erbij moet .
Maar 100 euro bieden is ook weer niet de bedoeling ;) |
mooi wieltje, en daarom maar een upje!!
|
Quote:
125 € :confused: :thumbup: :D :tongue: |
Ik verkoop ze niet per twee : alleen alle vier tegelijk :D
|
Ik bedoelde eigenlijk per stuk maar goed laat dan maar !Dan worden ze me te goedkoop .
:D:D:D (aan deze reactie kunnen geen rechten worden verleend, en is tevens geen geldige overeenkomst, niet nu en ook niet in de toekomst ) |
waar heb je die deksel nu weer opgeduikeld??? of is dit een andere set?
|
Eerste bericht aangepast .
De grap komt niet aan bij sommigen over de vraagprijs dus dan maar zo : 200 euro vaste prijs . Inc een Vertigo69 t shirt als ik je maat nog heb :D @ Berenddddd : Dit is een 4 x 100 set . Heb dezelfde ook nog in 5 x 112 alleen zonder deksels . |
hele dikke wielen:
![]() ![]() |
Leuke fotos :D
|
zijn ze recht? en ben je wel eens in frl? ;)
|
Ruilen tegen iets anders? :)
|
Quote:
Nee maar heb daar wel iemand die ze voor je mee kan nemen mits je vooruit betaald . @ Tom : zoals ? :D |
Wat vraag je voor de 5x112 set?
|
ook 200 .
Wel zonder deksels maar zitten nog banden op waar je in de zomer mee kan rijden ( mits het droog is ) en ze hebben geen stoeprandkrassen . Vind deksels en je hebt een perfecte set . |
Toevallig geen foto? Lak nog prima neem ik aan. En banden bijna kaal? of echte zomerbanden.
|
Ik loop nu naar de schuur en maak wat pics
|
All times are GMT +1. The time now is 20:02. |