![]() |
G60 of andere brede onderlip!!!
Hallo,
ik zoek een G60 of andere brede onderlip voor mijn dikke bumpers! Heb zelf namelijk de onderste lip (nu een GTi lip aan gort door een paaltje die gebukt de straat over stak ;)!). Als je wat hebt liggen, ik hoor het graag! Bedankt en groetjes! |
G60 en GTI(8V/16V) onderlip zijn gewoon hetzelfde voor de dikke voorbumpers.
|
ik heb nog een linker kant liggen
|
Quote:
Nee hoor, de ene, geloof G60 , is recht. Die van GTI loop in het midden in een punt. Ik heb ze eens van Hartsant besteld, alleen was de pasvorm niet zo best. Kostte iets van 35 euro nieuw, imitatie dan he! |
Heb nog een complete g60 onderlip te liggen.
|
Allereerst bedankt voor de snelle reactie's! ;)
GTi en G60 zijn niet gelijk toch... die van mij loopt krom weg, dus die zie je haast niet. Hij is daarnaast helemaal aan gort, dus ik moet echt een andere :P! Het liefst de G60 met de 'luchthappertjes' links en rechts! Er zijn ook van die Bonrath lipjes, zijn duurder, maar is ook goed! Moet ook weer niet te duur worden, want moet nog in kleur! Dus een hele vale met krassen is ook best, moet toch voorbewerkt worden :D! |
www.artaparts.nl kost 25euro pst
|
25 per deel ja... 50 euro voor een stukje plastic onder de bumper...en dan is hij nog niet eens gespoten en/of voorbewerkt...
Dat is me echt te duur! |
Niemand nog iets liggen?
|
UP! Zit er nog steeds om verlegen :redface:!
|
Ik heb er nog een liggen. Is wel wat geschaafd van wat drempeltjes, maar als je hem wil laat je maar wat weten met een bod dat je fair vindt. We komen er dan wel uit.
|
Heb al een onderlip! Dus mag een slotje op...
Heb er ook zo'n windsplitter bij onder...staat erg bruut (maar dat is mijn mening)! |
Quote:
GTI, G60 en zelfs die van de Jetta zijn gelijk. Die jij eerst op je auto had is van een GL met dikke bumpers. |
Heb die nu met een luchthappertje links en rechts...die is van een GL dan?
|
Nee, die je bijna niet ziet, dus die je eerst had is van een GL.
|
All times are GMT +1. The time now is 23:22. |