![]() |
Mijn collega ook nu in het bezit van een Polo86c
Mijn collega is nu ook de trotse eigenaar geworden van een Volkswagen polo
Zijn vorige wagen was een nissan micra en daar was de koppakking eruit geklapt. Hij had het er al een lange tijd er over om ook maar eens een polo aan te schaffen, ook omdat ik er eentje had en de verhalen van mij gehoord had. Maar laat ik maar eerst even de polo van mijn collega aan jullie laten zien. ![]() ![]() ![]() Voertuigsoort Personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming POLO COUPE 40KW U9 Kleur(en) Blauw Brandstof Benzine G3 Installatie N.v.t. Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 1272 cm3 Vermogen 40 KW Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Roetfilter N.v.t. Euroklasse N.v.t. Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar Massa leeg voertuig 737 kg Laadvermogen N.v.t. Toegestane Maximum massa voertuig 1.170 kg Massa rijklaar 0 kg BPM Niet geregistreerd Datum eerste afgifte Nederland 22-06-1990 Datum eerste toelating 22-06-1990 Datum aanvang tenaamstelling 20-01-2007 Vervaldatum APK 08-09-2007 Wacht op keuren Nee Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 368 kg - geremd 650 kg Volgens hem zit er een vierkante luchtfilter er in, ik heb het in de vraagbaak opgezocht en het schijnt dus een digijet inspuitsysteem te zijn. Of heb ik het nou mis |
Olievlek voor die auto van jou ? :)
|
ik heb geen idee of het een olievlek is, maar het is de auto van mijn collega
|
Nette Polo, leuke uitvoering. Volgens mij zit er dezelfde NZ-motor in als in mijn Golfje (mono-injectie).
|
Ik ga dat is een keertje effetjes uitzoeken of het een nz-motor in zit
Hij had het er wel over dat het een injectie motor is Als het goed is moet dit hem dan zijn: Motorblok |
emh, NZ is multipoint.
AAV is monopoint (1.3i) Een vierkante bak is bijna altijd een NZ, in de laatste types 86C zijn geen monopoint injectie 1.3's geleverd. Een Jeton uitvoering is naar mijn idee (99.9% zeker) met een 1.3 of 1.0 motor geleverd, waarbij de 1.3 (40kw) versie een NZ is . |
Volgens de RDW-gegevens in de eerste post is het een 40 kW-blok.
|
Verbazend is het wel, we hebben nog geeneens onder de kap gekeken en we kunnen meteen al vertellen wat voor blok er in zit inclusief motorcode....hulde
|
Maar de motorkap staat open op de foto's.... bij jou niet dan Arno ? :D
|
.
|
kvin um leuk
|
Quote:
Ik heb de laatste tijd aan teveel auto's gesleuteld, geloof ik. :dunno: |
Quote:
U9 bij 40kW-> geregelde kat = NZ |
succes en veel plezier ermee
|
Zoals jullie waarschijnlijk al op de foto's zien is deze polo verlaagt, mijn collega stoort zich er enorm er aan!
Vooral bij het instappen merk je echt hoe laag hij is! De planning zal wel zijn om hem weer orgineel te maken, het is waarschijnlijk tegen de draad in omdat "bijna" iedereen hun vw met z'n buik over de grond laat schuiven. Vooral met motorische klusjes lijkt het mij wel erg lastig als een polo zo laag is, maar dat is mijn mening!! Verder vind ik het wel een leuke polo om er mee te oefenen met diverse werkzaamheden.... |
Zo laag staat-ie toch niet?
|
nee, daar zal je achterkomen!
ik zal is een keertje een foto nemen van deze auto met die van mij ernaast! |
Dan zal het wel een 60/40 setje zijn.
zolaag vindt ik hem anders niet. |
Zoals ik al zei, mijn collega stoort zich er aan dat hij zo laag is.
dus hij zal wel wat verhoogd gaan worden |
ken nog iemand die mijn auto vervloekt als hij hem leent
hihi tis toch mijn auto |
All times are GMT +1. The time now is 13:57. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.