![]() |
Is cleaned .be gehacked.....
Hoi ik probeer al de hele dag op cleaned. be te komen..... maar er komt een andere site voor...
www.cleaned.be LIgt dat aan mij of is het ook zo......... :confused: |
Ik denk dat dit er mee te maken heeft:
‘vision media' versterkt zijn leiderspositie met de overname van cleaned.be 02/02/2007 vision media, het bedrijf achter de populaire website www.carstyling.net versterkt zijn leiderspositie door www.cleaned.be voor 100% over te nemen |
dat zal toch wel niet....... :(
|
zozo... hoop dat de heren er wat aan hebben overgehouden.
|
plastiek fantastiek :)..
zal strax wel een bomvolle reklame site worden .. |
nee toch :(
|
met een beetje mazzel komen de heren hierheen. zaten leuke auto's tussen
|
@ Joossie: Je eigen site draait ook niet zo heel lekker. Links naar oa 'customers' en 'polished gallery' werken niet. Ik kom op een site van orange uit.
|
Quote:
geen problemen hier.. ;) |
Quote:
Die zijn hier al eeuwen . Paginas vol met projecten en verkoopwaar . Terwijl op Cleaned zelf je dan een banner moest kopen :D |
ja,idd de echte handelaars moeten een banner kopen.
de vw liefhebbers met vele onderdelen van projecten door de jaren heen ,niet :). Laatste tijd komen toch ook veel volksformers naar cleaned afgezakt heb ik al gemerkt aan de de gele platen op de foto's,is leuk!!!!! gtz |
nu weer dit:
Deze domeinnaam is geregistreerd voor een klant door Hostbasket.com. wat is er nou precies? |
Quote:
Was daar op persoonlijke titel . Maar reageren op een vraag ho maar . Erg jammer vond ik dat : geen geld te halen dan maar niet reageren . |
jah,iedereen heeft ergens wel is ne tegenslag zekers.
in ieder geval,ik kom e graag ,net zoals ik hier doe. gtz |
Ik gebruik Firefox, en bij mij doet cleaned het gewoonweg zoals vanouds: (dus zeer langzaam, met 100 keer de vraag hoe polier ik me velgen, en alle prijzen x3, en de populairste post=goe bezig, doe zo voort/deze ga ik volgen) :D
**edit** net met IE geprobeerd en doet t daar ook gewoon mee.... |
Doet het idd weer..
|
Hoop idd dat de heren er wat aan over hebben gehouden. Gaat helaas nu wel een heel "circuit" verloren van VAG-liefhebbers.
Hoop ze snel hier tegen te komen... Maarja alles is te koop in t leven :redface: |
Quote:
tadaa |
Storm in een glas water dus.
|
Volgens mij kan iemand zich nu een 2de boxter kopen.... :D
|
All times are GMT +1. The time now is 23:05. |