![]() |
'mooi weer dus.......'
photosjoet
Ik dacht het is weer eens mooi weer laten we maar eens een photosjoet maken van de golf. bij deze even binnen kijken :D ik zou zeggen laat eens wat vaker de zon schijnen :D :D :D |
die foto´s, zijn die gemaakt op industrieterrein "Avantis"?
|
Mooie auto! Niet geheel mijn style maar wel heel erg netjes!
|
Quote:
zekers :thumbup: ken je mooie foto's maken daar. |
Quote:
:iamwithst Mooie motorruimte :thumbup: |
had ik het toch goed, kwam me zo bekend voor :D, en idd. een goede plek om foto´s te maken.
|
Ziet dr goed uit!
grtz Dennis |
leuk dingetje, hoop hem eens te spotten hier in de buurt
|
Gewoon goed! Hele gave bak:D en de omgeving is idd ideaal om ff een paar mooie foto's te schieten
|
Mooie fotos inderdaad! Golf is ook erg mooi! stoor me alleen aan je kentekenhouder, heb jij dat niet?
|
Quote:
jawel heb zaterdag de foto's gemaakt en nadat ik ze gezien had maandag meteen zwarte met een dun randje gehaald :D :D |
hele leuke foto's heb je gemaakt. mooie golf om te zien zeg :thumbup:
|
Ziet er keurig uit!
Chrome accenten staan hem ook goed, behalve de chrome spiegels vind ik op een of andere manier niet passen. |
Supermooie golf :thumbup: Vind het wel wat hebben, zo'n ander dashboard erin. Veel werk om zoiets passend te krijgen?
|
Ik ben het helemaal met christiaan en black devil eens! Verder een hele mooie wagen! Leuke motorruimte ook inderdaad! Gave wagen!
|
Mooie wagen, en hele mooie fotos !!
|
bedankt voor alle positieve reacties.
Quote:
was niet in een half uurtje gedaan in ieder geval :D je moet hier en daar wel wat knippen en plakken :D :D |
Quote:
:iamwithst Mooie auto, maar er passen gewoon een paar dingen niet in het geheel :) |
dikke golf hoor! alleen zou ik andere wielen kiezen...of zijn dit z`n winterwielen?
|
super mooie wagen, maar vindt dikke 17inchers mooier onder deze wagen
|
All times are GMT +1. The time now is 17:48. |