![]() |
paar scirocco's
kwam net dit tegen:
![]() zijn er wel veel :D |
Ik zie zelfs 1 kever, helemaal links op de trein onder die grijze :)
|
shit ff eruit knippen :D
|
Ik vind die ene zilvere het mooiste...
|
*kwijl*!!!!
|
zou maar je erf zijn :D
|
Zou er 1 van deze in NL rijden ?
|
En weet er iemand van welk jaar deze foto is? Misschien te herleiden aan de hand van de uitvoering van de Sirocco?
Wat ik wel weet is dat deze foto van voor 10 januari 1980 is (mijn geboortedatum..:D) want toen zijn ze gestopt met de productie van de Kever cabriolet. |
Ja deze foto lijkt me ook zeker niet een van de jongste maar echt een uit het jaar dat deze modellen de band af zijn gekomen
|
Wat een flauw antwoord...:D
|
wat een mooie kleuren allemaal :D jammer dat je er tegenwoordig niet meer zoveel van ziet (die felle kleuren én de rocco's ;) )
|
Is dit wel echt? als ik naar de auto's kijk die op de 'parkeerplaats' staan lijkt het wel getekend. of ik heb teveel gedronken
|
Ik vrees het laatste... :D
|
Nice, staat er ook 1 met orie VW sportvelgen (zilvere linksvooraan). Nu mis ik mijn oude Roccootje (GT uitvoering 1978).
|
IIG niet uit '74 of begin '75 want toen hadden ze dubbele wissers
|
Ze zijn in elk geval allemaal uitgevoerd met chrome spiegels, ik ga es ff speuren in het grote "boek"
|
Wat ik zo snel kan vinden, eind jaren 70
|
De foto is van of '76 of '77. Gert heeft gelijk: '74 en '75 hadden ze dubbele ruitenwissers, en vanaf '78 kregen ze plastieke bumpers met wat rondere knippers in de spatborden.
Nu ga ik even mijn onderbroek verschonen... |
'76 of '77 blijven dus over ...
|
kwijl kwijl, allemaal van die ruige eind jaren 70 begin 80 kleurtjes!
|
All times are GMT +1. The time now is 20:40. |