![]() |
weer bijna tijd voor....
carnaval
wat ik me dus af vraag wie gaat hier :cheers: carnaval :cheers: vieren, en zo ja hoe ga je dan verkleed. :D moet het dit jaar doen als een rock en roll ster :rock: :rock: |
Carnaval sucks.
|
Quote:
Big time! zo ook vastelaovend. |
denk dat in dit topic voornamelijk limburgers gaan reageren :D
maar ga dit jaar verkleed als geen idee nog eigenlijk :confused: en het begint vrijdag al |
Carnaval zuigt idd...
|
Quote:
Zuigt zwaar zelfs.... :D |
Ik vier ook carnaval in ter apel elk jaar weer een machtig mooi feest waar bijna alles kan :D. Dit jaar ga ik ook verkleed als een rock en roller ik heb er nu al zin in ben alvast aan het aftellen nog 4 dagen :wee:
|
Als ik ga, meestal wel. Dan denk ik daar niet over na en trek ik gewoon weer mijn oranje overal aan. Zoals elk jaar :D En dat is dan in Raalte. Waar het wel ff duurt. Paar dagen...
|
jazeker, bouw zelf met een vriendengroep carnavals wagens (7 de jaar nu alweer)
dit was 2006: (rechts is me) ![]() ik ben geen ras brabander maar het is altijd super gezellig en man man man wat ben ik op woensdag altijd helemaal kapot :D:D :rock: |
tuurlijk suckt dat niet... enige paar dagen in het leven dat het allemaal eens niet zo serieus moet!
|
Quote:
daarom heb ik de hele week vrij :D :D |
ik ga dit jaar ook weer maximaal carnavallen en aangezien ik er in het normale leven al uitzie als rock n roller ga ik maar verkleed als johnny depp of als bontjas. ik weet het nog niet :rolleyes:
|
Quote:
Leven is niet serieus...en met carnaval ben ik niet geinteresseerd in mensen die zogenaamd "gek" moeten gaan doen. ;) |
ach ja je hebt in ieder geval een paar dagen extra vrij :D :thumbup:
|
Carnaval
Wie doet er aan Carnaval? En hoe ga je verkleed?
Foto's!!! :D :D |
was al een paar dagen geleden een topic over:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=28976 maar ik doe er wel aan mee, hoe ik verkleed ga? Als mezelf :D |
elk jaar actief mee gedaan met een vrienden groep.
dit jaar wat minder actief, outfit; poldervogels thuisshirt, (die rode shirts uit de serie all-stars) vorig jaar waren we duitsland.. gevonden! hahahaha wat fout zeg... |
Quote:
Ow oke, niet gezien. Dan mag hier wel een slotje op dan. |
Carnaval is mooi en gezellig! Diverse keren mee gedaan met een carnavalswagen. Dit jaar gewoon bier drinken en ouwehoeren. :thumbup:
Dit jaar ga ik verkleed als voetbalveld. Altijd leuk! :rock: |
Jow, vanavond gaan we de vrouwen weer mooi drinken!
Alaaf!!! |
All times are GMT +1. The time now is 20:43. |