![]() |
Foto's Mwm Vw-speed
en bij deze mijn bijdrage:
![]() ![]() summerstyle.... :lol: ![]() ![]() ![]() ![]() guess who.... :wink: ![]() ![]() DE REST ONDER WWW.AUTOPICS.MIJNALBUMS.NL |
jammer van het slechte weer zeg.
|
Jammer van het weer, verder een geslaagde meeting :thumbup: ... volgend jaar weer, en dan hopen op beter weer ;)
________________ MK1 vw haaksbergen |
tja een beetje regen mocht de pret niet drukken . was een geslaagde meeting om het nieuwe seizoen mee te openen .
onze complimten aan de organisatie :thumbup: |
Ja was erg gezellie
Heb mijn oude golf weer gezien en zag er weer erg leuk uit..... |
Het weer was goed s'middags! :thumbup:
Veel bagger gezien maar ook serieus spul! Was een leuke meeting en lekker dichtbij :D |
Was een leuke dag, alleen beetje jammer van het weer maar de auto's maken het allemaal wel weer goed ;)
Hier een aantal pics: :thumbup: |
Vond het ook zeker geslaagd.. 1e prijs gewonnen met de camper..
|
![]() Sjampoo een nieuwe ride? |
de foto's
hier een voorproefje ![]() ![]() was echt gezellig weer lekker bijgepraat en veel mooie wagens gezien , heeft iemand trouwens nog foto's van die rooie die die hawai kettingen uitdeelt die was LEKKER :lol: :lol: :rolleyes: :rolleyes: |
Jammer dak er niet bij komt zijn :(
En nogal klotenweer :schocked: Maar zo te zien echt een goeie opkomst! BTW: ![]() ![]() Van over de grens komt ook altijd heel mooi spul!:woowoo: |
was er lekker druk ..het weer zat eerst niet mee maar er kwam later zo wat een zon te voorschijn :thumbup:
...was leuk volgend jaar weer ![]() ![]() ![]() ![]() gebr rood met witte stippen :D |
|
Zeker geslaagde meeting :D
Als volgend jaar weer is kom ik ook met me scirocco totaal 3 op meeting gezien (eigenlijk 4 maar 1 stond bij ticheloven op wagen) |
kom kom kom wat maakt een beetje regen nou uit, we zijn toch niet van suiker :D,
paar forumwagens gezien, alleen te weinig :( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik heb ook weer 400 kilometer meer op de teller staan! :)
maar was een geslaagde meeting! :D |
Quote:
auw auw auw! :( |
hier ook pics http://p2.forumforfree.com/hier-vp10400-lsdteam.html#10400
wel eerst effe registreren hier een voorproefje :D ![]() ![]() ![]() |
ook de ijscoman heeft zich ondanks het slechte weer toch prima vermaak, was weer een leuke oefening voor de zomer :thumbup: .
Het enige probleem is dat ik geen foto gemaakt heb voor mijn eigen fotoalbumpje van alle meetings die ik bezoek :( , heeft er nog iemand een foto waar mijn busje ook op staat? |
Zag er leuk uit, probeer al drie jaar om te komen maar het lukt me steeds niet :). Volgend jaar maar weer een poging wagen.
|
All times are GMT +1. The time now is 02:14. |