![]() |
Lang getwijfeld, maar Open-Air steekt erin...
Na meerdere slapeloze nachten... :confused:
Knoop doorgehakt en gaatje gemaakt in mijn dak :eek: :eek: Is beter dan ik had verwacht... Voor ![]() Tijdens ![]() Na ![]() ![]() |
Super busje...
|
Rielekst! Vette bus ook trouwens!
|
Een hele mooie bus en nog ook nog een open dak, top!
|
Titi : ik had van jou wel verwacht dat je ook een blokjes open dak bedekking zou hebben ;)
|
Ziet er goed uit. Wat voor dak heb je er nu ingezet?
|
Bussie ziet er echt GAAF uit!
|
wat een stoere bus zeg :thumbup:
|
ziet er heel kick uit, echt een geweldige bus zo... :D
maar hoe ziet het er van de binnenkant uit? en wat ga je nu met de rest van het dak doen? |
@ BALDRIMMER: ik heb er ook al aan gedacht :D
Aangezien ik bij Renault werk :redface: .... Is een open dak dat normaal in een Twingo steekt... Wat de binnenkant betreft, er zit momenteel nog geen hemelbekleding in. Eerst zien dat al de rest in orde geraakt voor Retro VWMania en als laatst dan de binnenbekleding... |
kan jij daar goedkoop aankomen? die twingo daken?
|
Quote:
Goedkoper dan de gewone prijs?!?! Wel ja... Maar het blijft nog altijd een kostelijk zaakje... alles(buiten-en binnenbekleding,buiten-en binnenkader en mechanisme) volledig nieuw1720€ btw in :eek: :eek: :eek: |
damnnnnnnnn..... geen schadegebakjes staan?
|
Quote:
Jajaja.... Steekt in mijn busje :D :D :D met een nieuwe buitenbekleding!!!! |
Super t2!
Ideale oplossing ook een twingo dak in je bus! |
Supervette bus :rock: :rock:
|
super gedaan!, ik wilde altijd een dakje uit een lupo open air..zijn echt heerlijk die dakjes :D
|
Dus het goedkoopste is een Twingo met zo'n dak plat rijden...
Die zaadjes op het dak was me nog niet opgevallen: ![]() :D |
Zonde, zo'n wak in je dak maken.
Wel een leuke optie om een freubelcamper weer op normale hoogte te krijgen! Jens |
Quote:
Is gewoon kalkwater van een waterinsijpeling in mijn garage vorige winter... ;) Maar het dak wordt helemaal trg opnieuw beplakt, dus geen nood!!! |
All times are GMT +1. The time now is 03:12. |