Mr.Markos |
28-02-2007 22:56 |
Achterlichten (Golf / Jetta / Polo / Passat / Corrado / Scirocco / Santana / Taro )
Verkocht!
Ik zoek eventueel nog
- originele stalen mk1 velgen
- chromen naafkappen (voor de golf! ik heb er nu 3 voor de passat maar die zijn iets dikker. Die zijn overigens ook te koop, zie een stukje lager..)
- chromen velgranden zoals deze: (foto heb ik even uit een oude advertentie van hier geleend)

- misschien een antenne, want de mijne doet het volgens mij niet meer zo goed (hoe kan ik dit makkelijk controleren?), maar wel hetzelfde model! Zie foto:

- speakertjes voor in de speakerbakken naast de hoedenplank
- eventueel een radio/cd-speler die er niet spectaculair uit ziet (dus geen regenboogfestijn aan lichtjes. Gewoon een simpel ding, liefst zwart, zonder poespas)
- nieuwe binnenpanelen achter, zwart. Want de mijne zijn aan het loslaten zoals je op de foto's hieronder kunt zien.

3 verchroomde wieldoppen voor een Passat (uit 1983?).
(passen ook op golf mk1 velgen maar steken dan iets verder uit)
2 gebruikte in goede staat en 1 splinternieuwe nog in het dichte plastic. 1 van de gebruikte heeft wel een deukje, maar deze zie je pas wanneer je hem van dichtbij bestudeerd :)
Ik had ze gekocht voor me golf maar kwam er toen achter dat ze niet voor de golf bedoeld waren :(
Screenie van Etka:
Foto's van de naafkappen:

Je mag ze voor 20 euro komen ophalen. Verzenden kan natuurlijk ook, dan komen de verzendkosten erbij ;) . Mocht je er 4 willen hebben, je kunt er nog eentje los kopen voor 14,76 incl btw volgens etka :)
|