![]() |
Mijne derby
Zou eens graag horen wat jullie van mijn derby vinden, reacties graag :D
![]() greetz |
BWA cavakes he :D
Neenee grapje, echt bangelijken derby, tom. Ben er echt benieuwd naar voor volgend seizoen... GReetz c. |
http://www.lowdub.com/content/Genk_2003/images/CIMG0982.jpg
http://www.lowdub.com/content/Mania_2003/images/CIMG0559.jpg Prachtige derby!! ;-) Echt straf dat ge die op zo een korte tijd in orde gezet hebt! maar al het werk heeft toch voor een schitterend resultaat gezorgd vind ik Greetings! |
Je kent mijn mening Tom
Derby's roelen !!! |
tjah iedereen zijne smaak he :D
supa derby ;) de bestuurder kon wel wa knapper zijn vind ik ;) |
De schoonsten Derby die ik al ooit gezien heb!!
Nu met de nieuwe plannen voor de winter kan hem alleen nog schoonder worden!! ;) |
Hele gave bak :) !!!
|
die wielen zijn zo stoer...
|
Schoon bakske, om niet te moeten zeggen ... ZALIG!
|
:ot: Marnix had echt gelijk met die invasie van de zuider buren.... en ze rijden bijna allemaal polow.
|
Quote:
nee golf :D |
Veeeeeeetttttttt!!!
Helemaal top! Chroom staat er erg mooi op. Daar zou ik als aircooler ook nog warm voor kunnen lopen. |
Yep, Derby's rulen zeker.
Heel mooi ding, kleur, chroom, velgen, alles! Enne Tom: wil die 2 doppen voor de Mahle velgen van je overnemen als ze 6 cm naafdiameter hebben. Opsturen?? gr Arnaud. |
Heb hem in belgiƫ gezien bij he int. vw audi treffen van de limburgse club
volgens mij stond jou auto 5 meter vd mijne (ook naast steven ) ziet er puik uit ! 8) |
![]() yep , de jouwe op de voorgrond, de mijne achteraan naast de witte mk2 van steven (je ziet nog een stukkie zwart ;) ) |
dat klopt Peter ;)
Ik moet dat dekseltje trouwens eens wat laten uitfrezen ofzo.. om het voor alle zekerheid toch wat lichter te maken ;) Greetings! |
hmmm ja kan wel , dan polijst ik hem wel bij.
geef anders maar een x af dan maken we dat. |
20 eurocent valt, hahahaha
Der Beukmeister is steven?? Heb me al altijd afgevraagd waar ik die auto van kende :) Polofahrer, heb destijds je restauratie gevolgd op cleaned. Echt super gaaf bakkie |
Quote:
:D staat mijne zwarte stp bak ook nog tussen... |
jep had hem ook al gezien.
vw scene leden op 'n rijtje ;) |
All times are GMT +1. The time now is 23:12. |