![]() |
78er 5 deurs
Weet niet of hij al langs is geweest, zoja, my bad :redface:
Lijkt me geen verkeerde prijs! 5 deurs is koel :rock: http://auto.marktplaats.nl/oldtimer...Pef79A8SHu3c%3D |
ziet er op het eerste oog op de foto's wel goed uit. is niet ver van waar ik woon :)
|
Quote:
Ook niet zover van waar ik woon ;) |
En ook niet ver voor mij ;)
Heb net gemailt, maar volgens mij kan het haast niet anders dan dat ie roest heeft aan de wielranden; zwarte lijsten zijn niet origineel op dit jaar volgens mij.. Ik wacht af :rolleyes: |
Quote:
Daar kun je idd wel vanuit gaan. Maar dan nog, een 78er 5 deurs voor dat geld.. Als ie voor de rest in orde is.. Kopen :tongue: |
dit is toch haaren dat dicht bij het plaatsje oss ligt?
|
Geld zat nog ;) maar altijd een kijkje waard... laat ik morgen nou vrij zijn :rolleyes:
Als ie laswerk heeft laat ik hem staan, wat dat heb ik nog genoeg (en al genoeg gehad ;)) :tongue: |
Quote:
Nee, bij Helvoirt :) Helvoirt ligt naast vught; Vught - Helvoirt - Haaren. 6km rijden :) Bij Groningen ligt Haren en bij Oss ligt ook een Haren. Dat is om het makkelijk te maken ;) |
nouja is dan nog wel redelijk dicht bij :) zou zeggen suc6 morgen met kijken en misschien wordt het wel wat :thumbup:
|
Quote:
zwarte randen zijn wél origineel, ook dat jaar...maar idd. niet op een gewone uitvoering van de Golf 1, zoals deze GLS;) |
Quote:
Feit blijft dat het onder die randen vaak muk is. Ik weet er alles van :rolleyes: |
Quote:
Tell me about it; ![]() :tongue: Nou maakt het niet meer uit of je 4cm of 10cm moet lassen, een gat is een gat :) |
ach.. je kunt het ook zo zien. Zo issie wel een paar gram lichter, dus ook sneller en zuiniger ;)
dus schuur snel je deuren kaal en ga door de pekel rijden :tongue: |
Quote:
Vaak wel ja, maar niet altijd. Bij mijn '79er GL http://i12.tinypic.com/332nn6r.jpg had ik die GTI kappen (want daar zitten ze standaard op, bij élk bouwjaar) zelf eropgeschroefd, reden: géén rotte randen, maar ik wou bij die auto gewoon een beetje de GTI "look", ik geef toe, stom van me... |
Ach ja, iedereen heeft zo z'n mindere momenten ;)
Heb bericht terug gehad. Auto heeft geen roest of rotte plekken, lak heeft wel wat plekjes. Auto komt uit Duitsland, dus incl papieren. |
All times are GMT +1. The time now is 22:31. |