![]() |
probleem starten 1800 16v kr mk2
hoi
zins een paar dagen heb ik start problemen stk heb ik goed schoon gemaakt toen liep hij even 450 toeren maar even later gewoon weer 950 toeren maar het probleem is dat hij moeilijk start hij pakt niet aan geef je dan een beetje gas bij dan pakt hij hem wel en laat je gas dan weer los dan valt hij uit hou je hem even op het gas dan blijft hij gewoon lopen nou had ik laatst de brandstof pomp vervangen onder de auto en dan schokte.stote hij soms heel erg dat hij even haperde zeg maar en afgelopen vrijdag morgen wou hij helemaal niet meer starten zonder gas dus brandstof pomp maar weer vervangen voor de auto maar dat mocht niet helpen nou stote en schokte hij gister weer heel erg toen viel de auto uit na wat prutsen onder de kap kijken op vacuum lek was enzo maar volgens mij niet toen wou ik hem weer starten en vond ik dat de brandstof pomp erg veel lawaai maakte en even later weer aan de praat gekregen en toen had hij nergens last meer van klachten slecht starten inhouden hoog in toeren en raar geluid brandstof pomp na uitvallen |
All times are GMT +1. The time now is 21:06. |