![]() |
Dit is de mijne
Dus...
en voor de liefhebbers... een berg: Dat was't :) |
Cool
|
Lekker bakkie !!!!!
|
sweet, alleen jammer van de gaatjes in je achterklep....... wat voor blokkie ligt erin???
|
Quote:
Mwoa... Een simpel 1100tje met 54 vette PK's :D Hoeft voor mij niet zo onmundig snel te gaan hoor... Lijkt me wel wat om een kanon in te bouwen, maar dan heb ik o.a. nodig: - Een schip met geld (moet natuurlijk direct goed gebeuren) - Een flinke schuur of andere bergruimte - Een 2e auto (Ga er nu elke dag mee naar mn werk) - etc. ect. Besteed nu eerst liever wat centjes aan het uiterlijk, bijvoorbeeld een spuitbeurtje (geheel), groen getinte ruiten, schweiss-arbeit, een kofferklep en nog veel meer... Allemaal toekomst-muziek... En dan wil ik ook nog wel eens de keet uit hiero! Woon nog bij papa en mama :( Hierna kan ik altijd nog kijken wat er gaat gebeuren ;) Wil hem voorlopig nog niet kwijt in elk geval... |
Ziet er gaaf uit!!!
|
Dank u...
Een foto maakt alles natuurlijk wel mooier he? Tuurlijk zitten er nog verscheidene plekjes op, maar het is ook geen nieuwe ;) Ow jah... Ook wel belangrijk om even te melden: De meeste dingen heb ik te danken aan mijn zwager die zichzelf hier BROCK B5 noemt... Bedankt dus enneh... prettig weekend iedereen :) |
jonge je golf ziet er stoer uit dus...wees er trots op af en toe ben ik echt jalours op golfjes 1!
|
Yep, knap bakkie!
|
hey mooie mk1 ! toppertje :)
|
Nog een keer: mooi bakkie hoor!!!! ;)
|
erg mooi Golfje!
Het is idd geen nieuwe, dus wat dingetjes horen er bij... Ergens voegt het juist wat toe.(heb ik ook voor men eigen bedacht ;) ) Te strak maakt hem modern. Als je er soms op let... |
Quote:
Nog een keer: Dank je wel... Je bent een schat :D Quote:
Goh... zo had ik het zelf nog nooit bekeken... BEDANKT |
Zoals het hoort...
Erg netjes |
wees er maar zuinig op , want die wielen die jij eronder hebt , staan echt heel gaaf die 13 inchers ATS classic. echt een mooie mk1 (alle mk1tjes zijn niet lelijk)
|
mooi hoor ga zo door
|
Whahaha Brock B5...
Slim he van mij: Staat mijn auto ook nog net op jouw plaatje naast je naam! :P Dan moeten we zeker de jouwe ook nog even voorstellen binnenkort? |
Ha die sponze..zo zag mijn auto er ook uit :D .Nu niet meer.het zijn nu 3 auto's in één.
echt nie mooi om te zien :frown: .maar het komt goed..september gaat het gebeuren. :cool: en dan word de auto weer cool.. |
Ben heeeeeeeeeeeel benieuwd ;)
|
He broer ben trots op je,dat je in zo'n fijn bakkie rond mag rijden.
Groetjes je zus (Mrs. Brock B5) |
All times are GMT +1. The time now is 11:16. |