![]() |
Poll: kom je ook naar de ACN op 1 Juni ?!
De eerste poll is spoorloos verdwenen, dus bij deze een nieuwe !
|
Er komen er trouwens via de keversite
6 komen weer 5 komen ook 3 weten het nog niet zeker 15 aanmeldingen prive, plus alles wat NIET aangemeld is............het word druk !! |
Ik kom ook!
|
OOOOOOOOOh jeeee!!!
"weer" verkeerd gestemd... kom voor t eerst, sorry ;) |
Geeft niks !
als het maar 1 van die 2 is, dan is t goed !! tot dinsdag gozer :) |
Uiteraard!! ;)
|
Jammer genoeg hetzelfde antwoord als in dezelfde poll:
nog steeds te ver weg en nog steeds op een dinsdagavond :D:D Veel plezier lui!!! |
ik bin dabei... met de aanlopende jetta weer :p
|
Kan helaas niet komen :( ben uitgenodigd voor een taiwanese avond bij een van onze importeurs mmmm probeerde het nog te verzetten maar ga vrijdag al op vakantie
Zal het met de fotos moeten doen bij thuiskomst. |
Ik kom ook weer ff kijken.
|
I'll be there :D
|
Ik hoef het eigenlijk niet te zeggen maar ik doe het toch:
Ik zal er zijn!!! |
Zal er zekers zijn!! Tot straks... :D
|
denk toch dat ik het helaas niet ga redden. ik dacht dat mijn pa en ma gisteravond van vakantie terug kwamen, maar gister bleek dat pa een dag extra vrij had genomen en dat ze dus pas vanavond terug komen. guess who er beloofd had om ze op het station op te gaan halen :-}
|
Gelijk doorrijden naar Zevenhuizen dan toch? hebben ze ook een verzetje... hahaaha
|
Jammer dat het voor mij zover weg is (voor een dinsdagavond) anders was ik wel gekomen. Leuk idee trouwens.
|
Over 5½ uur vertrekken we uit veenendaal met 3 luchtkoelers om nog iemand in bunnik op te halen en over 7 uurtjes komen we (als het goed is) met z'n vieren aan in Zevenhuizen!!!! K'heb er zin in!!!!!!!
|
Ik ook...:D
|
Met 4 auto's uit veenendaal ??
Dacht dat er meer kwamen ! Maakt niet uit, druk wordt het toch wel :) en het weer zit mee ! |
Quote:
sssttttt... niet te hard zeggen, ff afkloppen Leon! :p |
All times are GMT +1. The time now is 14:48. |