![]() |
de baas maar eens lief aankijken..
|
Ja, lijkt je dat wel wat voor je scania???
René (tiefleger) |
zat meer aan die hele auto te denken... dan maar 18 palletplaatsen ipv 26 :tongue:
|
Zo, dat maakt wel indruk in de achteruitkijkspiegel :D
|
![]() ooooooh en nog in mijn kleur ook |
heb je wel eens achter het stuur gezeten van zo'n joekel?
net een spijlbus... |
Quote:
Ja, ik had er 1 als trouw auto. En zelf rijden hè helemaal :thumbup:. René (tiefleger) |
ja het zijn hokken... puur voor het bekijks... maar ja.. dat rijd ik prive ook...
|
Quote:
dit is toch veel mooier man, en je eigen merk. ![]() |
die kast heb ik iig al.... tis een begin...
|
dan vind ik deze zweed mooier:
![]() |
kvind die Kenworth maar `n vies ding....doe mij deze dan maar:
![]() |
Quote:
Duurt niet lang denk ik, dan hebben die gekke Duitsers zo'n grill in hun Bora of Polo o.i.d. :D Ze zijn al onderweg: |
Hey leuk man dit !!
Ben niet de enigste hier met het Trucker-virus :D Ben zelf ook druk bezig en heb het bijna zover dat ik chauffeur ben. Alleen de rijbewijzen nog. Ben inmiddels bezig voor de bakwagen:) Rest van de papieren allemaal binnen en kan eerlijk gezegt ook niet meer wachten :cool: Ben zelf Scania/Volvo gek. De Volvo is er sinds dit jaar bijgekomen. Het was hiervoor echt alleen maar Scania en verder niks maar begon de Volvo toch ook wel geil te vinden..:) Hier paar pica's ! SCANIA: Scania Longliner van een Zweed @ Truckstar Assen.. ![]() ![]() Hele dikke longliner met neus van VSB: Speciaal voor Tjaap ;) ![]() 1 van mijn favorieten: ![]() VOLVO: ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 05:04. |