![]() |
Derby
|
Dat is geen geld !!
Jammer van die 1 op het kenteken. |
mail gestuurd dit is echt een leuk wagentje voor mijn vriendin !!
gr. Martijn |
de derby is verkocht :( !
ik heb die vrouw gebeld en hij was heel snel weg aan iemand die een goedkope auto zocht en dus GEEN :eek: vw liefhebber is !? heb aan haar zijn nr gevraagd dat kreeg ik niet maar zij wilde hem wel bellen om te vragen of hij mij wilde bellen :D ! dus nu maar afwachten of de beste man mij belt ? misschien wat ver gezocht maarja je moet wat :cool: ! gr. Martijn |
ding heeft al een paar keer te koop gestaan afgelopen jaren, dus altijd binnen gestaan???
laatste 2 jaar sowieso niet.. |
de man die hem gekocht heeft belde me net en morgen gaan we bij de derby kijken !
@berendd : we zien wel hoe de staat is als we morgen ga kijken !? gr. Martijn |
Die ziet er nog goed uit op de foto's. Zal mooi zijn als de Derby toch nog naar een liefhebber gaat.
@Jetta_mk1_'82 Succes ermee! |
morgen middag heb ik een afspraak met de beste man !
duimen jullie voor me !? gr. Martijn @steven16v : dank u ;) |
Quote:
Komen jullie niet uit over de prijs, kun je mij altijd nog ff informeren ;) :D SUCCES! |
wij duimen voor je. zon mooie auto moet naar een liefhebber!!!!!!!
|
dank u dank u ;) !!!!
denk/hoop dat we er wel uit komen !? het schijnt een aardig mannetje te zijn die een goedkoop autotje zoek ! het is in iedergeval geen liefhebber van oude VW's !? gr. Martijn |
ben vanmiddag wezen kijken bij de derby en we zijn er niet uit gekomen !
de beste man had hele andere gedachte bij de verkoop prijs dus heb de derby laten staan ! gr. Martijn |
graag iets meer info?? Hij wilde er flink op verdienen???
|
ja hij wilde er met inruil van de polo (niks waard :D ) 1000 bij hebben !
niet dat hij dat niet waard is maar dat het ik (lees mijn vriendin) er niet voor over ! (hij zou voor het meissie woorden en die vind het wel leuk maar gaat er niet veel geld aan uit geven) ze koopt dan liever een polo 6n omdat ze daar meer vertrouwen in heeft voor dagelijks gebruik ! gr. Martijn |
deze zelfde derby heeft al ongeveer een jaar op marktplaats gestaan, dan weer wel en dan weer niet voor hetzelfde bedrag.. aangezien hij het afgelopen jaar voor dat geld niet verkocht is zal hij het ook wel niet waard zijn.
|
All times are GMT +1. The time now is 09:14. |