![]() |
Versnellingsbak 020 4S Golf 1/2
Te koop aangeboden;
Versnellingsbak origineel geleverd onder een Golf 2. Bakcode; 4S, dus 5-bak. Paar maanden geleden van Stijn overgekocht en in de Jetta gebouwd. Momenteel zit er weer een andere motor in waar een 4T bak bijzat, dus is deze over :) Enige nadeel; van z'n 1 naar 2 kraakt ie als je snel overschakeld... synchroom meschen (of hoe dat ook heet :tongue: ) zullen wel betere tijden gehad hebben Vraagprijs; 75 euri (heb ik er bij Stijn ook voor betaald :) Eventueel heb ik er nog 2 baksteunen goede bij voor Golf/Jetta 1; achter en rechts. :woowoo: Fototje; ![]() Rechts ligt ie, geen detail foto beschikbaar. Kan uiteraard wel gemaakt worden. Gijs |
Kick :rolleyes:
|
Niemand een 5 bak nodig? :)
|
Schitterende 5-bak te koop! :tongue:
Incl 2 baksteunen; voor Golf 1 en 2. |
Kick voor bekske :)
Heb ook nog een 4-bak liggen van de Jetta. |
Joehoe... niemand die z'n golf/jetta om wil bouwen naar 5bak? :)
|
4S bak
![]() ![]() Oude 4-bak; ![]() ![]() Beide met goede motorsteun. Voor de 4S bak heb ik er ook nog een motorsteun voor een Golf 2 bij. :) |
50 eurie voor de 4S??
|
Is dit een bak voor een diesel? Zo ja waar kom je ergens vandaan?
|
Quote:
|
Jep, dieselbak :) Stijn heeft deze onder een 70pk TD vandaan gehaald volgens mij.
En idd; Vught ;) Ik moet woensdag naar Oudenbosch, dus als het op m'n route is kan ik het eventueel afgeven. |
Quote:
Dit gaat hem niet worden begrijp ik hier uit? Anders haal ik hem deze week nog even op. |
Sorry, vergeet te reageren.
Ik wacht nog even op een hoger bod, vind het wat magertjes ;) Wanneer zou je hem eventueel op willen komen halen? |
Quote:
Morgen? |
Sorry, gaat hier niet lukken :(
Wacht het nog even af wat er op me afkomt. |
Quote:
Oke ik zal even overleggen met een vriend van mij, het is niet voor mezelf namelijk. Verder is de bak in orde neem ik aan? Geen olielekkage oid? |
Quote:
Ergens deze week is ook goed, maakt mij niet uit.... Laat maar wat weten als het allemaal niks meer word. |
Quote:
Bak is gewoon goed, heb hem "gewoon" over :) Olie zul je wel even moeten vervangen, want daar heb ik niks aan gedaan (en Stijn bij mijn weten ook niet). Dus die zou ik preventief verversen :) @Mikkla; okay prima :) |
Vanavond weer tijd :D
Anders vanaf Zondag weer... |
Kick :rolleyes:
|
All times are GMT +1. The time now is 02:49. |