![]() |
Project Plekzat
Pics soon...
|
je doet de naam "professional slacker" eer aan :D
|
Quote:
Dank u, wilde het eigenlijk al project slacker noemen :). Ik moest een projecttopic starten dus bij deze. |
om wat voor auto gaat het Ernst?
|
Quote:
Een met veel ruimte ;). Ik dacht ga ook eens geheimzinnig doen net zoals Richard, alleen die gaf al aan dat het om een Porsche ging. |
ernst, YOU SUCK... foto's posten anders ga ik geheimpjes verklappen....
|
Quote:
hehehe :woowoo: , maar ik had jullie wel allemaal in spanning.. :rolleyes: |
Quote:
Geduld Jaap, ik ben de eerste hand aan het leggen aan mijn project (althans wat ik zelf doe ;)) en dat is het folie eraf halen. Dat stinkt btw best erg. edit: het is eraf alleen kan niet verder gaan i.v.m. regen. Vanavond foto's iig. |
Zo zag het eruitmet folie
![]() Net een spiegel dus, ziet er niet uit ![]() Weg ermee, ellendig stink plastic Optie 2 die moet wieberen, heb er nog 1 liggen van de dealer, dat is altijd beter dan bartjes auto's ![]() Fijne 13 inch ballonbanden met doppen, gaat tzt ook weg ![]() |
Ik zeg een Passat 32b station...
|
bartjes auto's... kan je vast wel een drenth blij mee maken :tongue:
|
ik gok een 32b station met grijs kenteken -> Ã* la plek zat dus :)
vandaar ook de folie |
Quote:
Met RY-08-xx als kenteken? Na, denk het niet :D |
ja ik weet niet, het is maar een wilde gok :D
Kentekens heb ik verder ook geen verstand van dus daar kijk ik niet naar ;) tenzij hij compleet is -> rdw site :D Waar begint een grijs kenteken dan mee? Is er trouwens een site waar info staat over kenteken indelingen. Bijvoorbeeld zus-en-zo is rond bouwjaar etc.. |
Ik zou ook zeggen een 32b, maar dat is het dus niet :tongue:
|
nou als ik hem vergelijk met jou 32b
![]() kijk maar naar de wielkasten achter. Lijkt mij toch wel vrijwel hetzelfde als die van evilnyntje :) ik zet mijn bananen dus in op 32B. En variant denk ik dan ook :tongue: want die hebben plekzat |
En als je in de gallery kijkt, bij welke auto's hij nog gereageerd heeft..
1+1=2 |
Warm heren, warm. Morgen maak ik wat meer foto's die wat duidelijker zijn.
|
warm??
|
ja wilde net zeggen... een ijsje is warm......
|
All times are GMT +1. The time now is 00:04. |