![]() |
Project K70 (Originele radio is binnen)
Zo, heb op 04-05-07 een K70 gekocht om te restaureren.
Zelf heb ik nog een Lupo ook, die staat hier ook op het forum. De K70 ga ik zaterdag halen dus hoop dat ik zondag wat knappere foto´s heb. De auto staat momenteel geschorst, en dat blijft ie uiteraard ook. Het is een 1600L en is van 1973. Dit is nog even de voorlopige info die ik heb, als ik em heb opgehaald en ik heb wat meer tijd over ga ik dit topic weer updaten met meer info en foto´s. Ben zelf namelijk nog erg druk met mijn meeting te organiseren. Voorlopige plannen zijn: - Restaureren - Verlagen - Misschien andere wielen - Dakrek met oldskool spulletjes Meer ga ik er niet aan doen, wil em toch redelijk origineel houden. Hier even 2 voorlopige foto´s die ik van de verkoper heb gehad: ![]() ![]() |
Gaaf!! Goed voor zijn, naar mijn mening zijn ze zwaar ondergewaardeerd en daardoor erg schaars geworden.
|
Thnx!
De Lupo zal worden gebruikt voor het dagelijkse werk (zolang ie nog niet verkocht is), en de K70 zal worden gebruikt (als ie helemaal klaar is) voor in het weekend, en ook echt de meetings. |
Quote:
:iamwithst Volgens mij ben je een van de weinige hier op het forum met een K-70 (lees: ik kan er zo geen noemen..) Succes! |
K70, de allereerste watergekoelde "VW" MK1! Je laat die wagen dus zoveel mogelijk origineel!:thumbup:
edit: kende je deze site ook al? |
@ Goos-Golf: Ik weet dat er 25 geregistreerd staan in NL, heb ook wel een aantal via google gevonden.
Maar die zijn dus ook echt origineel. @ Type_17: Ja, ik ben er ook echt blij mee, er moet wel heel veel gelast worden enz, maar via m´n werk zit ik bij een autohobbyclub waar ik tevens op de dinsdag beheerder ben, dus ik kan daar alles doen/laten doen. Hij blijft zo origineel mogelijk, maar verlagen en een dakrek komen er zeker. Lak is wel matig, dus ik wilde em eerst gaan rollen, maar dat is weer heel zonde, dus ik laat em zo. Edit: Ja, die site had ik al op google gevonden, de Nederlandse sites ook met een aantal foto´s van K70´s die er nog in NL zijn ;) |
Vraag me af hoe deze te verlagen is :) Misschien een schroefset voor een Golf 1?
|
Quote:
Een schroefset van een BMW kan er onder om te verlagen. Hoorde het van een kennis van me uit Den Helder van www.kustomcharged.com Kijk maar eens op hun blog wat hun voor vette wagens hebben!!! Brilkever, T1, Kubel enz. Op www.hoodride.com en dan syndicates Belgium staat ook een K70, een bruine, die hebben ze ook verlaagd en andere wielen eronder gelegd. |
heel erg cool! alles dus gelukt met het transport? vindt die voorkant altijd zo stoer
veel succes met opknappen! |
Ja, gelukkig wil 1 van die jongens van Kustom Charged rijden!
Ik vind em echt tof! Gewoon lekker uniek! Thnx! |
Jammergenoeg vonden ze dat vroeger niet.. Daardoor is ie nu ook uniek :D
Lage, belgische K-70 :rock: |
Heeee eindelijk een man met smaak ;)
Heb al een tijdje de wens voor een K70 maar helaas kan ik niet alles hebben.. Super bak!!! Ik zou wel de motor vervangen.. en deze gewoon ernaast leggen.. Het is en blijft een zwak punt van deze wagens. |
Quote:
Tell me more... :) |
@ Goos-Golf: Thnx voor de link, ik ga die gasten ook ff mailen.
Hij is in principe hetzelfde, ook qua bouwjaar en motorinhoud enz. @ Rocco: Haha thnx kerel! Ik wilde sowieso al een oldtimer maar vond het zonde om de Lupo te verkopen. Ik wilde iets unieks en toen kwam ik deze tegen. Thnx voor de tip van de motor! Alle tips zijn trouwens welkom! |
:thumbup: Helemaal geweldig, alleen geen dakrekje, wel laag en mooi restaureren....
|
lachen zo'n nsu
|
Je moet er inderdaad van houden.
Ik vindt hem geweldig !! |
whow dat is top , ik ben eerlijk ken dit model niet maar ziet er top uit
ben benieuwd groeten richard |
Toffe bak en lekker zeldzaam hiero, helaas
|
Gaaf! Zo'n K70!
Ik hoop voor je dat je een adresje hebt voor evt. onderdelen. Die zullen niet voor het oprapen liggen. Succes met de resto :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 04:43. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.