SandR-GT |
09-06-2007 10:19 |
Laat ik het anders aanpakken:
Bieden mag vanaf €5000,-, degene die met het leukste bod komt mag deze leuke auto komen halen.
Hij verkeert gewoon in nieuwstaat, APK dit jaar blanco gekeurd zonder opmerkingen, en verwacht dat het volgend jaar niet anders zal zijn. Verbruikt niets aan olie. Alle boekjes en rekeningen aan onderhoud gereleateerd zijn aanwezig.
Er liggen nog goede banden om in de maat 175/65 (standaard 155/?) en je merkt het verschil aanzienlijk! (heb ook met andere Lupo's gereden voor ik deze aangekocht heb)
Verder doet het sportinterieur veel aan de sfeer binnenin de auto (het blauw op de stoelen is niet zo schreeuwerig als de andere leverbare interieurkleuren en bovendien komt het mooier uit op de antraciete accenten (normaal is dit in de meeste gevallen lichtgrijs, samen met onder andere het onderste deel van het dashboard komt dit heel oubollig over) Ook de witte tellerplaten fleuren het interieur op. 's Avonds is het net zo sfeervol, lichtblauwe verlichting van de klokken en het radiofrontje, gecombineerd met rode naalden van de tellers en bedieningsorganen.
De Lupo staat bekend om zijn kleine buitenafmetingen en toch de verassende ruimte vanbinnen. Ook lange mensen kunnen hier een goede zitpositievinden en achterin hoef je niet alleen kinderen te plaatsen, ook volwassenen vinden hier een plekje. Het is officieel een 4-zitter, met achter 2 sportief gevormde zitplaatsen. Echter een 5e persoon meenemen in de auto is geen probleem zonder hem in de kofferbak te hoeven zetten. Ook is de achterbank in 2 gelijke delen neerklapbaar en is de rugleuning in 2 standen te verstellen, zodat je meer bagageruimte kunt creëren. Dit met een simpel systeem waar totaal geen kracht voor nodig is om de bank te verstellen.
Ook zit de lupo vol met opbergvakjes, zo uit mijn hoofd geteld zijn het er 9, maar weet het niet zeker, het zijn er in ieder geval genoeg!
Motorisch is de Lupo ook in top staat. Zoals eerder vermeld verbruikt die niets aan olie, loopt stationair en komt vlot op temperatuur. Misschien in de motor wat rumoerig op toeren/snelheid, maar het komt zeker niet irritant over, het klinkt wel leuk zelfs.
Bovendien beschikt de Lupo over 1 van de beste geluidsinstallaties, dan al niet de beste, uit zijn klasse, die het motorgeluid met gemak naar de achtergrond verplaatst. Het geluid dat uit de boxen van de Lupo komt, komt dichter bij het geluid van mijn vader zijn Opel Vectra GTS dan het geluid dat de radio van mijn moeders Peugeot 107 produceert.
De Lupo maakt van autorijden geen strop, door het in hoogte verstelbare stuur, die vanaf fabriek optioneel is voorzien van stuurbekrachting, de goed instelbare stoelen.
Kortom, echt een auto waar je nog lang, lang plezier van kunt hebben!
Bovendien een leuk autootje voor in de 'Tuning-scène', tussen al het geweld van de Golfjes en Polootjes, voor de tuning-minded forumleden.
Ik zou zeggen, kom eens langs voor een bezichteging en/of een proefritje, dat zegt natuurlijk meer dan hoeveel woorden/zinnen dan ook!
|