![]() |
Terug van weggeweest: Volkswagen Golf GTI Pirelli
Hoewel het dertigjarig bestaan van de Volkswagen Golf GTI alweer een jaartje achter ons ligt, komt Wolfsburg na de Edition 30 opnieuw met een speciale editie van de hot hatch. In tegenstelling tot de Edition 30 komt de Volkswagen Golf GTI Pirelli echter niet naar ons land.
http://www.autovisie.nl/nieuws/nieu..._volk/index.xml Van de bekleding met bandenprofiel moet je houden.. |
Golf V GTI pIrelli
Quote:
![]() iemand foto`s van geschoten? |
|
Hee das leuk :thumbup:
Eindelijk weer eens een pirelli. |
Na 24 jaar weer eens een pirelli GTI :woowoo:
|
Quote:
qua prestaties zal die het origineel van 1983 (flink) overtreffen, maar qua charme...doe mij maar de oorspronkelijke PiGo! |
Shit!!
ikke maar denken dat er nou 17 inch pirelli velgen onder zouden komen. was wel stoer geweest denk ik!! |
Quote:
Dat is ook de grootste misser... Het zal denk ik nu nooit de status halen van de oude pirelli, maar we zullen zien over 25 jaar :D |
Nou ja wel grappig dat hij weer pirelli heet. Maar hard sparen dan kan ik over 20 jaar een broertje voor de mijne kopen:D
|
Quote:
zeg maar eerder een kleinzoon :D |
staan al veel foto's in het "original advertisements" album.
|
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stond er mooi voor op Essen, goed geslaagd m.i.
![]() ![]() |
spaken zijn meer L dan P?
|
Quote:
Als je het andersom bekijkt, dan krijg je wel een P: De 'lange zijde' van de P zit op de velgrand en de lus van de P gaat richting de wielbouten. Vandaar het sleufje in de midden van de spaak ;) Wielen zijn rondom ook hetzelfde, er zit geen draairichting in zoals bij Lorinsers o.i.d. |
vet,
en dan ook nog bandenprofiel als stoelbekleding, :woowoo: |
Quote:
Nou je het zegt! idd! |
de Pirelli P van de spaak heeft ook (ongeveer) dezelfde verhouding als de P in t logo.. dus goed geslaagd volgens mij
|
leuke details! Wordt vast wel weer een verzamelitem.
|
denk niet dat het lang duurt voordat we die wielen tegenkomen op een golf1 pirelli
|
All times are GMT +1. The time now is 01:36. |