![]() |
"project '58.....plat op het asfalt!!"
Zoals sommigen al wisten..........heb ik een '58er gekocht.
Moet toch ergens mee naar budel !! :tongue: Kevertje heeft 30 jaar stilgestaan.....maar heeft zeker potentie ! Ga nog niet te veel verklappen......maar dit is het resutaat na dag 1 :D (let vooral op de onderkant van de schermen, de onderste 5cm is WEG!! bij allemaal :rolleyes: :lmao: ![]() het voorasje, 5" versmalt !! ![]() Altijd prettig.....zo'n muizenfamilie in je kever! :cool: |
:wee:
coole bak hoor! waar ritsel je zo'n ride nou weer zo snel? |
mooie kever. succes ermee !!
|
Hoever staat het met je Ovaal Leon???
|
Quote:
Leuke schuurritselvondst? ;) Coole kever leon :thumbup: |
Als er een zekering doorgaat, kom je mooi aan het puzzelen welke het is,haha......
|
Gave Kever!! :D Super zo laag.. hoeveel mag het verlagen van een Kever kosten als ik vragen mag.. aangezien ik bijna zeker een '61er ga kopen en het mij ook wel wat lijkt.
|
Quote:
Thnx Hajee !! Tja, en waar ritsel je dat ?? ;) Net als dat jullie in het oosten overal van die oude bakkies vandaan trekken uit schuurtjes en loodsen.....zo heb ik ook mijn connecties :rolleyes: :D Quote:
Heb alle spullen nu klaar liggen, dropped schijfremspindles zijn onderweg ! Enige dat nog ontbreekt zijn de wielen (wel al besteld) en het tapijt. Ovaal is nu body-off :thumbup: Planning is in juli/augustus schuren , sept. tot november opbouwen,en dan in december weer een APK erop.... Hoop 'm op het KWF 2008 binnen te hebben staan! |
Quote:
Je hebt PM !! :rock: |
Heel leuk zo! Ben benieuwd naar de rest!
|
Gaaf apparaat man! :D
|
Vandaag met KP, Bee, RayVW en Hans aan de kever bezig geweest :)
Voor is alles klaar, en linksachter is verlaagd :cool: Alleen rechtsachter nog....en dan zijn we een heel eind!! Ik wil nog steeds niet veel verklappen..............maar hier nog een kleine preview :rolleyes: :D |
super!!
|
erg vet leon! ben benieuwd.
ik zie hem 5 juni zeker wel? of niet? |
Quote:
:rolleyes: weet ik nog niet........ Debuut word budel waarschijnlijk ! |
dat kleine stukkie kun je hem toch wel ff rollen?
of moet ik even naar je skuur rijden, dat we hem er ff achter knopen? :D |
Ik ben heel benieuwd wat het wordt :)
De previews zijn veelbelovend, we gaan het zien op budel |
Ben heel benieuwd wat dit wordt!! :thumbup:
|
Goed bezig Leon!
Ultieme rat-bak of nie?! |
Dit is zeker de ultieme rat!
Mis alleen nog een setje glimmende wielen........dan zou het helemaal af zijn :) |
All times are GMT +1. The time now is 18:44. |