Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Derby, Polo MK 1,2 en 3 (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=22)
-   -   Zo laag is ie nu! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=31980)

kawouter 03-06-2007 16:12

Zo laag is ie nu!
 
Zo heb van de week de polo weer opgehaald. Lekker laag nu. Word nog ietsjes lager als er andere wielen onder komen met getrokken banden maar veel lager gaat niet lukken in verband met grondspeling :tongue: :D

Pics:













Ziet er leuk uit toch???

Jazzblue 03-06-2007 16:24

Ziet er super uit! Hoeveel is de polo nu verlaagd?

Ik denk dat een GT grille jouw polo zeker wel goed zal staan in plaats van de rode grill.

kawouter 03-06-2007 16:27

Voor 7 cm en achter 4 cm. Maar door het gewicht van de audio in de kofferbak is ie achter een stuk verder gezakt. Ik wil een embleem loze gril voorop maar wel in het rood. Maar dat komt allemaal wel. Eerst audio af en dan kijken wat er aan de buitenkant gedaan kan worden. Andere wielen bijvoorbeeld.

kawouter 03-06-2007 16:37

Quote:
Originally Posted by kawouter
Voor 7 cm en achter 4 cm. Maar door het gewicht van de audio in de kofferbak is ie achter een stuk verder gezakt. Ik wil een embleem loze gril voorop maar wel in het rood. Maar dat komt allemaal wel. Eerst audio af en dan kijken wat er aan de buitenkant gedaan kan worden. Andere wielen bijvoorbeeld.


Oja en komende week gaat de demper er af en komt er een rechte pijp onder. Met verstevigingen op de laaghangende plekken. Is iets vijliger als ik dan aan de grond kom :tongue:

Jazzblue 03-06-2007 16:41

Ja inderdaad, dat heb je dan weer als je auto zo laag is;).
Heb je ook al foto's van je audio?

Siroj. 03-06-2007 17:21

Heb ook tijdje gerede met rechte pijp, alleen sport demper. Was de herrie al snel genoeg. Was zekr geen succes. Zit nu weer netjes een standaard onder. En daar heb ik zekr geen spijt van. Maar dat is maar wat je zelf wil. De Audio zal er wel boven uit komen :D

kawouter 03-06-2007 17:23

ja die heb ik zeker. Is nog niet afgewerkt dus het zal er heel anders uit gaan zien over een tijdje.

Foto:

Kofferbak





Zelf gemaakte deurbak voor 1X 16cm en 1X 13cm speaker.




Jazzblue 03-06-2007 18:16

Netjes hoor, schroefjes zwart;) en de bak bekleden, ziet er goed uit.

Ik zou eerlijk gezegd ook gewoon de originele uitlaat eronder laten, ik heb zelf een remus met demper gehad en werd al gek van het geluid:S, het is echt zonde:D.

Maar het is je eigen auto:D.

kawouter 03-06-2007 18:26

Originele uitlaat laten zitten gaat echt niet. Als er een beetje spoorvorming op de weg is dan zit ik al aan de grond. Dat kan echt niet.

En kofferbak word ingebouwd met polyester zodra ik er tijd voor heb. Tussen de 2 subs in het midden komt een condensator en achter de 2 kisten komt de versterker er net bovenuit steken zodat het logo net zichtbaar is. En ja waar ik de 2e versterker moet laten dat moet ik nog maar even bekijken. :tongue:

En die schroefjes laat ik zo. Vind ik wel leuk staan ;)

O en weet iemand zo ook of er, omdat ie nu zo verlaagd is, 7,5J en 8J 13" wielen onder kunnen met 175/50r13 banden??

Golf_1_gts 03-06-2007 18:42

Ik zou deze wieltjes houden, vind ze goed staan.

Verlagen d.m.v. audio... :screwy:

kawouter 03-06-2007 18:44

Quote:
Verlagen d.m.v. audio...


Haha ja dat was niet de bedoeling hoor. Maar ja het weegt nou eenmaal zoveel. Ik ga eens kijken of ik geen stuggere veren of bumpstops kan plaatsen. Want het word nog wel wat zwaarder achterin.

En ik wil deze wieltjes ook wel houden denk ik alleen wil ik ze wat verbreden en polijsten.

Mister Cool 03-06-2007 20:22

Leuke auto! Zou eigenlijk geen kleinere wiel/band combinatie nemen ivm met je wielkastvulling...

volksfahrer.nl 03-06-2007 20:33




Die raamslinger gaat toch niet meer rond zo???
Of nog net wel?

kawouter 03-06-2007 20:37

nee die kan niet meer rond nu idd. Ben nog aan het bedenken hoe ik dat op ga lossen. Denk een busje er tussen maken zodat de slinger verder naar binnen komt.

Mister Cool 03-06-2007 20:46

Quote:
Originally Posted by kawouter
nee die kan niet meer rond nu idd. Ben nog aan het bedenken hoe ik dat op ga lossen. Denk een busje er tussen maken zodat de slinger verder naar binnen komt.


Electrische ramen :D

kawouter 03-06-2007 20:51

Quote:
Originally Posted by Mister Cool
Electrische ramen :D


o dat is ook wel een idee ja. ff kijken wat de mogelijkheden zijn.

martiepartie 03-06-2007 22:42

Je kan ook je originele uitlaat zo hangen dat hij de weg niet meer raakt. Er zitten meerdere punten in waar je de uitlaat mee kan afhangen.

Maar goed: een rechte pijp met een absorptiedemper zal misschien makkelijker (?) zo te hangen zijn dat deze de grond nooit gaat raken..

Je bent wel gewaarschuwd, want het gaat zeker zeer veel herrie maken!!

Verder zeer nette bak! Audio is niet zo mijn ding. Een auto is niet gemaakt om zoveel vermogen aan herrie in te bouwen. Goede installatie heb ik thuis wel..

Voor de ramen moet je gewoon een ring-ratelsleutel gaan gebruiken :tongue:
Elektrische ramen schijn je te kunnen construeren met een set van een oud type passat. Sommige late types G40 zijn volgens mij ook geleverd met elektrieke ruiten..
Anders zijn er ook universele systemen te koop.

martiepartie 03-06-2007 22:45

:thumbup: rode embleemloze grille

reageren! Dan heb je wat je wilt!

Kwam hem tegen en moest aan je verhaal denken.

kawouter 04-06-2007 10:07

Dank je Martiepartie

sander_beer 04-06-2007 11:00

met 13" ga je nog meer de onderkant raken denk ik


All times are GMT +1. The time now is 07:06.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.