![]() |
ook maar s voorstellen
hee allemaal
ik ben nicky ik ben 19 jaar en woon in Cuijk ligt net onder Nijmegen en zit hier al een tijdje op het forum te neuzen en te doen. ik ben zelf trotse eigenaar van een Vw polo bj 87 eigenlijk een derby 2 toch? in ieder geval geen steilheck.. hij is nu ong 5 a 6 cm verlaagd maar wil misschien nog verder zakken en wat leukere wieltjes eronder en daarna komt de buitenkant een keer aan een opfris beurt..dat is ook hard nodig foto's volgen nog. verdere vragen? ik hoor t wel.. groeten nicky |
Welkom op het forum en succes met je polo .Ben benieuwd naar de foto's :thumbup:
|
Welkom, ben benieuwd naar je polo.
|
welkom hier op het forum. ik zie dat je maar 5 km van mij vandaan woont :) misschien heb ik je wel eens zien rijden. wel een paar pic's posten he.
grtz. |
welkom welkom en kom maar op met die foto's ;) !!
gr. Martijn |
welkom hier !
En je weet het he !!! :postpics: ;) |
hallo hallo veel plezier en fotoòooooooooo`s..?????
gr polo-power. |
heej geert g40..
woon je in haps? zo ja dan kom ik best vaak langs je polo opgereden als ik naar de ijstent in haps ga foto's zijn onderweg |
klopt daar woon ik ja. op de hoek met die klimop heg rond het huis. ben nu wel benieuwd naar je foto's om te zien. waarom ga je zo vaak naar die ijstent? hebben ze in cuijk geen lekkere ijsjes? ;) en ohja, fijne drempels in he bij ons in haps haha.
grtz. |
Hee Knicky ik kan morge wel even foto`s maken van je pimpy polo. dan zet ik ze er wel ff op.
ojaa je polo staat trouwens bij 1 van mij foto`s op de achter grond! maar maak morge wel even betere Zie je morge!! ![]() Kijk t kontje achter in :tongue: Quote:
Ik kom ook regelmatig in Haps maar heb jou polo nog nooit gezien maar misschien moet ik de volgende keer mijn ogen beter open houden :tongue: gr |
Foto doet het niet !
(tenminste bij mij niet) |
Quote:
nee klopt ik zie t. zal het straks eens anders doen. snap er niks van :tongue: Gr |
![]() Zo doet ie het wel ;) En Welkom :D |
Hee kereltje Ik heb je foto`s ff hier op gezet weet niet hoe ik ze er zo in moet plaatsen.
Dusss.... hier nicky`s polo. (mijn golfje staat er ook nog wel bij maarja) linkje Gr Arno |
welkom,leuke polo(en golf) ben je nog nie tegen gekomen en zit toch in't zelfde durp
|
Hey, leuk polotje.
En welkom hier!:D |
Leuk polo'tje idd, misschien een idee om die ATS keer op die polo te gooien :rock: ?
|
Quote:
Ja hij mag ze van me kopen :) Maar we hebben ze wel op de polo gepast kijkt ook mooi. Volgens mij heeft nicky nou ook in Tekoop gevraagd staan dat ie die velgjes zoekt. |
hahaha is goed ik koop ze wel.:P
waar woon je dan bbs roy? welke straat precies want heb jou ok nog nooit zien rijden! grtn |
gele lis
welkom hier :cool: weer een lid in de buurt ! :D ik kwam gister trouwens een mat zwarte polo tegen:laag ,voor sportwieltjes en achter 2 reserve wielen bekend bij jou ? |
All times are GMT +1. The time now is 08:13. |