![]() |
supersprint of simons
heb ff een vraagje over uitlaatsystemen ,
wat is nou beter supersprint of simons ( of een ander merk) ik wil binnenkort ff een compleet systeem halen groep A , ik heb altijd supersprint gehad en dat beviel me altijd heel goed ;) . misschien iemand ervaring met een dergelijk uitlaatsysteem ? |
Alleen ervaring met Supersprint en dat is een fijn systeem, ik heb een 1.8 dx blok met webers. Klinkt lekker moet ik zeggen.
|
Ik heb alleen ervaring met Simons, en dat beviel me ook gewoon goed... Maar daar kom je natuurlijk nog niet ver mee...
|
bij mij ligt er een simons uitlaat onder vanaf de kat. vind 'm heel beschaafd klinken, net een beetje dat extra geluid. maar je hebt denk ik verschillende versies.
|
Ik heb er zelf niet zoveel verstand van, maar men zegt dat Supersprint beter is al Simons.
|
Supersprint is duurder....niet beter..
Beide systemen zijn erg goed, Simons is wat goedkoper, maar verwacht ook geen bling bling......deze groep a systemen worden voor circuitgebruik gemaakt. |
maar maakt het nog verschil in geluid ?
heb hiervoor een subaru impreza gehad gtt 555 :D en daar was duidelijk heel veel verschil in het geluid van diverse merken ;) |
All times are GMT +1. The time now is 18:31. |