![]() |
update 5 deurs 1979
Zo ziet hij er nu uit en is klaar voor de keuring nu nog tijd zien te vinden om er een keer heen te rijden. ik laat het linker voor en achter portier nog spuiten en het rechter portier ook nog en dan is ie weer redelijk toonbaar volgens mij. wat loopt zo'n 1.5 je megamooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mijn collega is alfafreak en ik trap met gemak zijn 33 1.7 16v eruit ik lag dubbel van het lachen(wat een waardeloze auto's die alfas) vw rulezz |
hahaha mooi man!!
Golfje ziet er goed uit zo! zuinig zijn op m`n oude bbsjes hè! ;) |
topwieltjes rene ik vind ze echt super mooi staan
|
Quote:
En op de auto ook zuinig zijn he !! Serieus mooie mk1 die je daar hebt, hou hem goed en trap zo'n ding niet af AUB..zou erg jammer zijn :eek: |
aftappen komt niet in mijn woordenboek voor ben ik iets te oud voor
alleen jonge vrouwen ben ik wel gek op!!!! |
golf ziet er netjes uit ;) !!!!
zuinig op wezen !! gr. Martijn |
Quote:
dat gaat helemaal goedkomen dus! jonge vrouwen houden wel van die bling bling bbsjes ! :woowoo: |
Quote:
Dat heb je dan wel weer goed;) |
;)
|
Gaat goed hier met de 5/deursjes!
Velgjes vind ik persoonlijk niet zo, heb ook soortgelijke op m´n golf gehad, en snel er weer onderuit getrapt |
maar goed dat smaken verschillen anders werden ze gauw duurder of niet rene???
|
Velgen staan deze erg goed!
Golf ziet er mooi uit zo. |
Quote:
dat verklaard idd dat je ze verkocht hebt... |
Quote:
dat verklaard idd dat je ze verkocht hebt... |
hele mooie, rené zen wielen staan er goed onder :thumbup:
en ofc, 4 deurs :woowoo: |
Nette bolide :cool:
Enjoy |
Quote:
Wat een waardloze afgetrapte auto was dat dan. Ik heb zo'n alfa voor op het circuit gehad. En ik reed er golfjes 2 met een 1.8 16v mee uit. En niet alleen in de bochten ook op het rechte stuk. |
wil je de diameter van je desel van de velg eens opmeten? zal wel rond de 17cm zijn of anders 15,5
|
Quote:
ik heb geen bbsjes nodig om jonge vrouwen te krijgen Tjaap :rock: |
Quote:
:lick: |
All times are GMT +1. The time now is 16:07. |