![]() |
dit is mijn polo
dit mijn eerste auto om mee te beginnen
word nog wel iets aan verandert zaterdag mis nieuwe velgen bbs rm 6,5 j 15 met 165-50-15 ban maar dat komt allemaal nog zo is hij nu ![]() hij is 60/40 verlaagt staat op 13 inch ats classic 7 j (word mis bbs als door gaat ) ![]() komen cub spiegeltjes op straks nog paar dingetjes ![]() en installatie van audio system komt er in straks 15 inch woofer 4kanaals versterker en compo set met een pioneer radio :rolleyes: voor een beginner doe ik best goed vind ik met de auto :D |
deze lijkt heel veel op en auto die vanavond bij blik op de weg was ;)
|
haha maar dat is hem niet
|
Netjes man, en die BBS gaat heel netjes staan;).
|
hele vette bak man.. alleen die reflectortjes vind ik een klein minpuntje.. Voor de rest is ie toppie :)
|
Leuke polo dit jah ! Vind de kleur ook erg mooi.
Spiegels moeten wel plaatsmaken voor wat anders, maar dat doe je al zie ik :thumbup: Persoonlijk had ik die booskijker en onderlip er ook nog afgehaald, zal hem net weer wat netter gaan maken :thumbup: Succes er verder mee ! |
Quote:
Hij lijkt er idd verdacht veel op :D alleen hoop ik dat de bestuurder van deze polo iets verstandiger is. Ziet er netjes uit hoor :thumbup: |
zijn er wel meer die er op lijken.
toen ik hem kocht stonder er 3 op marktplaats die vrijwel gelijk waren :eek: mja dat duurt niet lang meer hahah. goed bezig sander :thumbup: |
Quote:
ja dat denk ik ook de velgen hebben een goud hard dan moet ik alleen ff de cub rand polijsten :) |
Netjes, ik heb een setje RS en wil ook gouden randen:D. Maar weet dit nog niet zeker, bij een groene polo zal het heel netjes staan.
|
Haha ik ben dus ook niet de enige die dacht dat dit de auto van blik op de weg was...
Wat een knuppel was die gast:rolleyes: Erg mooie polo is dit en die BBS zullen hem ook mooi staan:D Ben er zuinig op want het is een mooi exemplaar:) |
Quote:
Dat is niet zo heel erg moeilijk :) 'lampje >>>> Uit' Mooie polo, maar heb je ook een iets lichtere foto van de voorkant?? (qua boser-blick?) |
Mooie polo ! ben benieuwt hoe het staat met de bbs'en :thumbup:
|
ja dat denk ik ook wel dat de bbs's heb goed zal doen
![]() mooie foto |
Maar sander jouwe kan ook nog wel één cm naar beneden voor.
|
Quote:
mischien wel 1,5 ook :D |
doen! :D
|
komt best goed eerst eens zien wat ie allemaal wil :thumbup:
|
mooie kar hoor.
a'doorn/beekbergen waar die foto's zijn genomen onder het viaduct |
Ik zeg dikke polo!!!!
![]() |
All times are GMT +1. The time now is 15:02. |